KudoZ home » English to Albanian » Electronics / Elect Eng

busbar

Albanian translation: zbarë


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:busbar
Albanian translation:zbarë
Entered by: Gentiana Kasemi

16:56 Aug 24, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: busbar
Po gjej shumë përkufizime në internet por nuk mund ta lidh me asnjë term në shqip.

Any help would be much appreciated. Thanks!
Αlban SHPΑTΑ
Albania
zbarë
Explanation:
Ji i sgurt, është ky termi i duhur (nga fjalori politeknik).

--------------------------------------------------
Note added at 47 min (2008-08-24 17:43:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://209.85.135.104/search?q=cache:HhGp3h_f7zAJ:www.ere.go...

--------------------------------------------------
Note added at 49 min (2008-08-24 17:46:28 GMT)
--------------------------------------------------

"Transmission line" = "Linjë transmetimi"

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2008-08-24 18:04:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

I vitit 1991 (unë nuk po gjej dot atë tëndin, haha ;)
Selected response from:

Gentiana Kasemi
Albania
Grading comment
Thanks to all for your input! Gentiana, mund të pyes edhe une se cili fjalor është ky që përdor? Politekniku, ai i vjetri? (që s'kam mundur ta gjej gjëkundi...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zbarë
Gentiana Kasemi
3linjë transmetimikleanbsf


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
linjë transmetimi


Explanation:
---

kleanbsf
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
zbarë


Explanation:
Ji i sgurt, është ky termi i duhur (nga fjalori politeknik).

--------------------------------------------------
Note added at 47 min (2008-08-24 17:43:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://209.85.135.104/search?q=cache:HhGp3h_f7zAJ:www.ere.go...

--------------------------------------------------
Note added at 49 min (2008-08-24 17:46:28 GMT)
--------------------------------------------------

"Transmission line" = "Linjë transmetimi"

--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2008-08-24 18:04:12 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

I vitit 1991 (unë nuk po gjej dot atë tëndin, haha ;)

Gentiana Kasemi
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks to all for your input! Gentiana, mund të pyes edhe une se cili fjalor është ky që përdor? Politekniku, ai i vjetri? (që s'kam mundur ta gjej gjëkundi...)