KudoZ home » English to Albanian » Energy / Power Generation

Neutral Connection

Albanian translation: Neuter/Asnjanës/Nul


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Neutral Connection
Albanian translation:Neuter/Asnjanës/Nul
Entered by: Gentiana Kasemi

01:36 Mar 12, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: Neutral Connection
Karakteristikë e një transformatori të energjisë elektrike.
Lidhet ngushtë me konceptin e "tokëzimit" (anglisht: "Grounded Connection"), por nuk po e gjej termin teknik specifik në shqip.

Falemnderit!
Gentiana Kasemi
Albania
neuter
Explanation:
Elektricistet ne Shqiperi perdorin fjalen neuter per "neutral" por nuk do cuditesha nese ndonje perkthyes ketu do dilte me fjalen asnjanes :)
Selected response from:

Nick Beqo
Grading comment
Vështirë se do të gabonin Ferdinand Leka dhe Zef Simoni, prandaj po e shkruaj "neuter"
Falemnderit Nick, dhe gjithë të tjerëve!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5neuter
Nick Beqo
4Neutralizuesksela2000


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
neutral connection
neuter


Explanation:
Elektricistet ne Shqiperi perdorin fjalen neuter per "neutral" por nuk do cuditesha nese ndonje perkthyes ketu do dilte me fjalen asnjanes :)

Example sentence(s):
  • Hot - neutral - ground = faza, neuteri, tokezimi
Nick Beqo
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vështirë se do të gabonin Ferdinand Leka dhe Zef Simoni, prandaj po e shkruaj "neuter"
Falemnderit Nick, dhe gjithë të tjerëve!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni: Neutër, me ë. Ke të drejtë Nick
4 hrs
  -> Thanks Fabiana. Haven't bothered adding SQ keyboard :)

agree  xxxWise
7 hrs
  -> Thanks.

agree  Sherefedin MUSTAFA: Sipas fjal. IT-SQ të F. Lekës dhe Z. Simonit: neutro=asnjanës, neutEr, nul. Pra, neutEr e jo neutËr.
14 hrs
  -> Po, perdoret edhe "nul" ne disa krahina.

agree  Eva T: Përdoret edhe "neuter" edhe "nul"
9 days
  -> faleminderit

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
10 days
  -> thanks Edlira!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
neutral connection
Neutralizues


Explanation:
Mendoj se me se miri pershtatet shqip fjala neutralizues nese ka te beje per ndonje lloj mjeti!

ksela2000
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sherefedin MUSTAFA: Ju lutem Kujtim Sela që ta lexoni tërë pyetjen para se të përgjigjeni./ Ju falenderoj për mirëkuptimin tuaj, Kushtrim.
7 hrs
  -> Jam Kushtrim Sela, flm pwr këshillën tuaj!