KudoZ home » English to Albanian » Games / Video Games / Gaming / Casino

reset

Albanian translation: ricilësoj, ricilësim


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reset
Albanian translation:ricilësoj, ricilësim
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

11:18 Mar 27, 2007
English to Albanian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / PS2
English term or phrase: reset
The reset button is used to reset the device.

JFP.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
ricilësoj, ricilësim
Explanation:
I have been using this for quite a while. It belongs to the same group as cilësoj (set) and cilësim (setting).
Selected response from:

Ardian Vehbiu
United States
Grading comment
Ju falenderoj Ardian ndihmën tuaj. Kjo zgjidhje më duket më e përshtatshme dhe si përkthim mbulon disi më mirë kuptimin e fjalës "reset". Falenderoj edhe Fabianën për përgjen e saj dhe Evat T, Majlindën, ledjen dhe Ketin për komentet e tyre.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ricilësoj, ricilësim
Ardian Vehbiu
4 +2ri përcaktim, ri përzgjedhje
Fabiana Papastefani-Pezzoni
5rivendostirona00
4rikthe
amurati


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ri përcaktim, ri përzgjedhje


Explanation:
...........kështu mendoj

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ledja: më shkurt: ricaktim - ose rivendosje nga e para, po këtë s'e shkurtoj dot për kiamet :)
1 hr
  -> Ashtu është, Ledja, falemnderit :)

agree  Translation Link: rivendos
8 hrs
  -> Falemnderit Keti

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ricilësoj, ricilësim


Explanation:
I have been using this for quite a while. It belongs to the same group as cilësoj (set) and cilësim (setting).

Ardian Vehbiu
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ju falenderoj Ardian ndihmën tuaj. Kjo zgjidhje më duket më e përshtatshme dhe si përkthim mbulon disi më mirë kuptimin e fjalës "reset". Falenderoj edhe Fabianën për përgjen e saj dhe Evat T, Majlindën, ledjen dhe Ketin për komentet e tyre.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva T
6 hrs

agree  babycheeks
23 hrs

agree  Gashi2005
39 days

128 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rikthe


Explanation:
përderisa ka të bëjë me pajisje atëherë për fjallën reset më së miri do të ishte që të përdoret rikthe pasi që vet operacioni e rikthen pajisjen në gjendjen e rëndomtë (fillestare)

amurati
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4

654 days   confidence: Answerer confidence 5/5
rivendos


Explanation:
re-set shqip kthehet në ri-vendos, edhe pse rezultati është rikthim. Rikthim mund të përdorej për tastin "enter" në tastierë që e ka ekuivalentin anglisht "return".

Example sentence(s):
  • Rivendose BIOS-in.
  • Shtyp butonin rivendos.
tirona00
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian