KudoZ home » English to Albanian » Government / Politics

New Deal programs

Albanian translation: programet e "Politikës së Re"


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:New Deal programs
Albanian translation:programet e "Politikës së Re"
Entered by: Monika Coulson

04:28 Apr 2, 2007
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: New Deal programs
Eshte titull
Gashi2005
programet e "Politikës së Re"
Explanation:
Bëhet fjala për "Politikën e Re" të Franklin Rooseveltit më 1932 gjatë periudhës së depresionit në SH.B.A. Fjalët e paharrueshme të Rooseveltit (presidentit të atëhershëm) qenë: "Ju premtoj se do të angazhohem për të zbatuar një politikë të re për popullin amerikan".

Në fakt këto fjalë qenë vetëm një frazë retorike gjatë fushatës së zgjedhjeve, por më vonë, "Politika e Re" u përdor gjerësisht si një koncept gjithëpërfshirës për të karakterizuar programet e reformës ekonomike të qeverisë së Rooseveltit gjatë viteve '30. Këtu u përfshinë reforma bankare dhe financiare, programe të ndryshme për të papunët, ligje për mirëkëmbjen e bujqësisë, Ligji Kombëtar i Rimëkëmbjes së Industrisë, Ligji i Sigurimeve Shoqërore sigurimin kundër papunësisë dhe për pensionet, etj.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-02 05:28:39 GMT)
--------------------------------------------------

*Korrigjim i pjesës së fundit të fjalisë së fundit: Ligji i Sigurimeve Shoqërore për sigurimin kundër papunësisë dhe për pensionet, etj.
Selected response from:

Monika Coulson
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6programet e "Politikës së Re"
Monika Coulson
4Programe marreveshjesh te reja
TrueBaller


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
new deal programs
Programe marreveshjesh te reja


Explanation:
:)

TrueBaller
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
new deal programs
programet e "Politikës së Re"


Explanation:
Bëhet fjala për "Politikën e Re" të Franklin Rooseveltit më 1932 gjatë periudhës së depresionit në SH.B.A. Fjalët e paharrueshme të Rooseveltit (presidentit të atëhershëm) qenë: "Ju premtoj se do të angazhohem për të zbatuar një politikë të re për popullin amerikan".

Në fakt këto fjalë qenë vetëm një frazë retorike gjatë fushatës së zgjedhjeve, por më vonë, "Politika e Re" u përdor gjerësisht si një koncept gjithëpërfshirës për të karakterizuar programet e reformës ekonomike të qeverisë së Rooseveltit gjatë viteve '30. Këtu u përfshinë reforma bankare dhe financiare, programe të ndryshme për të papunët, ligje për mirëkëmbjen e bujqësisë, Ligji Kombëtar i Rimëkëmbjes së Industrisë, Ligji i Sigurimeve Shoqërore sigurimin kundër papunësisë dhe për pensionet, etj.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-04-02 05:28:39 GMT)
--------------------------------------------------

*Korrigjim i pjesës së fundit të fjalisë së fundit: Ligji i Sigurimeve Shoqërore për sigurimin kundër papunësisë dhe për pensionet, etj.

Monika Coulson
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  babycheeks
1 hr
  -> Faleminderit Majlinda

agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni
1 hr
  -> Faleminderit Fabi

agree  ana_c
9 hrs
  -> Faleminderit Ana

agree  Translation Link
10 hrs
  -> Faleminderit Keti

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
2 days17 hrs
  -> Faleminderit Edlira

agree  amurati
136 days
  -> Faleminderit