KudoZ home » English to Albanian » Internet, e-Commerce

layout and format

Albanian translation: radhitje (faqosje/përmasa) dhe format


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:layout and format
Albanian translation:radhitje (faqosje/përmasa) dhe format
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

19:14 Mar 4, 2007
English to Albanian translations [Non-PRO]
Internet, e-Commerce / website
English term or phrase: layout and format
Translations are delivered in the same layout and format as the source text.

Ju falenderoj paraprakisht.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
radhitje (faqosje/përmasa) dhe format
Explanation:
Sherefedin,
Mendoj se "layout" dhe "format" janë pak a shumë sinonime, por kur vihen bashkë, është pak e vështirë t'i përkkthesh në shqip.

Atëherë, për "layout" mendoj se mund të vihet "radhitje" (siç përdoret në shtypshkronjë), apo "faqosje" (poligrafi), ose ndoshta edhe "përmasa".

Shpresoj që mund t'ju hyjnë në punë këto sugjerime.

Monika
Selected response from:

Monika Coulson
Grading comment
Ju falendroj për ndihmën. Falenderoj gjithashtu Elvanën për përkthimin e saj si edhe Blertën, Jonian, Ketin dhe Fabianën për komentet e postuara deri tani.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4radhitje (faqosje/përmasa) dhe format
Monika Coulson
5faqosje dhe permase/format
Elvana Moore


Discussion entries: 2





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
radhitje (faqosje/përmasa) dhe format


Explanation:
Sherefedin,
Mendoj se "layout" dhe "format" janë pak a shumë sinonime, por kur vihen bashkë, është pak e vështirë t'i përkkthesh në shqip.

Atëherë, për "layout" mendoj se mund të vihet "radhitje" (siç përdoret në shtypshkronjë), apo "faqosje" (poligrafi), ose ndoshta edhe "përmasa".

Shpresoj që mund t'ju hyjnë në punë këto sugjerime.

Monika

Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
Grading comment
Ju falendroj për ndihmën. Falenderoj gjithashtu Elvanën për përkthimin e saj si edhe Blertën, Jonian, Ketin dhe Fabianën për komentet e postuara deri tani.
Notes to answerer
Asker: Në fakt dua ta gjej përkthimin e layout që përdoret p.sh. në Ms Word, kurse me format kam ndër mend p.sh. *.doc, *.rtf të tjera.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Blerta Alikaj: Mendoj se "radhitja" do te sherbeje me shume ne kete rast. Gjithesesi, shumica e ketyre fjaleve kane hyre ne formen anglisht ne Shqiperi.
42 mins

agree  Jonia Tamburi
2 hrs

agree  Translation Link: po
3 hrs

agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni
1 day1 hr

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
faqosje dhe permase/format


Explanation:
Faqosje dhe permase/format te njejte me origjinalin. E

Elvana Moore
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12