KudoZ home » English to Albanian » IT (Information Technology)

Timeout error

Albanian translation: Defekt i afatit kohor


10:50 Feb 24, 2009
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Software
English term or phrase: Timeout error
Timeout error.

Faleminderit për sugjerimet.
Αlban SHPΑTΑ
Albania
Albanian translation:Defekt i afatit kohor
Explanation:
Nuk të kërkojmë dot as më shumë shpjegime dhe kontekst :))
HTH.

Elvana
Selected response from:

Elvana Moore
United Kingdom
Grading comment
Faleminderit Elvana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Defekt i afatit kohor
Elvana Moore
4 +1Gabim/Shkëputje për mbarim afati/kohëlidhjeje
Fabiana Papastefani-Pezzoni
4Gabim për shkak të kohës së skaduarNebojsa Vasovik


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
timeout error
Defekt i afatit kohor


Explanation:
Nuk të kërkojmë dot as më shumë shpjegime dhe kontekst :))
HTH.

Elvana


    Reference: http://www.postscript.org/FAQs/language/node23.html
Elvana Moore
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Faleminderit Elvana!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Beqo: shkeputet lidhja
4 hrs
  -> Faleminderit Nick.

agree  Ledja
5 hrs
  -> Faleminderit Ledja

agree  amurati
6 hrs
  -> Faleminderit Ahmet

agree  Translation Link
6 hrs
  -> Faleminderit Keti

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
timeout error
Gabim/Shkëputje për mbarim afati/kohëlidhjeje


Explanation:
Një mënyrë tjetër, edhe pse në shqipëri Albani, këta teknikët që kam dëgjuar i thonin Shkëputje linjës.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day30 mins (2009-02-25 11:20:39 GMT)
--------------------------------------------------

"Gabim vonese" është versioni tjetër që mund të përdoret.

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gentiana Kasemi: Me ndonjë përshtatje të vogël :)
18 hrs
  -> Faleminderit, Genta

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
timeout error
Gabim për shkak të kohës së skaduar


Explanation:
hope this helps.

Greetings.


Nebojsa Vasovik