KudoZ home » English to Albanian » Law (general)

National Probation Service

Albanian translation: Shërbimi kombëtar i lirimit me kusht


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:National Probation Service
Albanian translation:Shërbimi kombëtar i lirimit me kusht
Entered by: Fabiana Papastefani-Pezzoni

07:35 Mar 20, 2007
English to Albanian translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: National Probation Service
Mirmëngjes kolegë,

Pa u dashur të përkthehet fjalë për fjalë, cili është ky institucion për ne, si e keni përkthyer ju? Unë e kam lexuar faqen e tij (http://www.probation.homeoffice.gov.uk/output/Page1.asp) dhe kjo më ndihmoi të shihja se ky është një institucion ndihme, mbështetjeje dhe titulli Probation më ngatërron. Ju falenderoj, Fabiana
Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Shërbimi kombëtar i lirimit me kusht
Explanation:
Ne ketë shërbim nuk e kemi si institucion më vete. Elvana
Selected response from:

Elvana Moore
United Kingdom
Grading comment
Rrofsh Elvana :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Shërbimi kombëtar i lirimit me kusht
Elvana Moore
5 +2shërbimi kombëtar për lirimin me kusht
Orian Cuko


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
national probation service
shërbimi kombëtar për lirimin me kusht


Explanation:
probation - lirim me kusht

Orian Cuko
Albania
Specializes in field
Native speaker of: Albanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Coulson: Jam dakord. Është "për" lirimin me kusht, siç e thotë Oriani.
8 hrs

agree  Eva T
7 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
national probation service
Shërbimi kombëtar i lirimit me kusht


Explanation:
Ne ketë shërbim nuk e kemi si institucion më vete. Elvana

Example sentence(s):
  • Lirim para kohe me kusht
Elvana Moore
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Rrofsh Elvana :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Blerta Alikaj
2 hrs

agree  TrueBaller
4 hrs

agree  Translation Link
8 hrs

agree  Blerina UK
5 days