KudoZ home » English to Albanian » Law/Patents

Health Care Proxy

Albanian translation: Prokurë për vendime shëndetësore


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Health Care Proxy
Albanian translation:Prokurë për vendime shëndetësore
Entered by: Monika Coulson

19:49 Jun 7, 2002
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Health Care Proxy
A legal document for medical purposes.
Mira
Prokurë për vendime shëndetësore
Explanation:
Përkufizimi ligjor i "Health Care Proxy":

A Health Care Proxy (or Durable Health Care Power of Attorney) is a
legal document in which you name someone close to make decisions about
your health care in the event you become incapacitated.

Ndërsa testamenti që ka lidhje me shërbimin mjekësor është një dokument ligjor ku ju shkruani udhëzime specifike rreth vendimeve të ardhshme shëndetësore/mjekësore, Prokura për vendimet shëndetësore ju lejon të zgjidhni dikë që e besoni, të marrë vendime shëndetësore në emrin tuaj.

Ndryshe nga testamenti për vendimet shëndetësore, në Prokurën për vendimet shëndetësore nuk kërkohet që t’i dini më parë të gjitha vendimet që duhet të merren në të ardhmen. Përkundrazi, mëkëmbësi juaj i autorizuar (health care agent) mund t’i interpretojë dëshirat tuaja me ndryshimin e kushteve mjekësore dhe mund të marrë vendime për të cilat ju nuk i dinit më parë se duhej të merreshin.

Mëkëmbësit mund t'i jepet autoritet i plotë, ose i pjesshëm, varet nga dëshira e atij që e zgjedh mëkëmbësin.

Prokura mund të ketë afat të caktuar, ose të papërcaktuar.

Mirë është që mëkëmbësi t'i dijë më parë dëshirat tuaja, por nuk është e detyrueshme, pasi ai vepron me besim të mirë në atë që ai mendon se do jetë më mirë për ju.

Mëkëmbësi juaj i autorizuar duhet të ndjekë edhe dëshirat tuaja, edhe besimet tuaja morale dhe fetare. Ju mund të shkruani udhëzime në formularin e Prokurës për vendimet shëndetësore, ose thjesht t’i diskutoni këto çështje me mëkëmbësin tuaj.

Në këtë prokurë, ka paragrafë alternativë për dhurimin e organeve dhe të indit këta paragrafë duhet të dëshmohet prej dy njerëzve 18 vjeç e sipër, që nuk mund të veprojnë si mëkëmbësi juaj, apo si mjeku juaj.

Mira, këto janë pak a shumë të veçantat e prokurës. Kini kujdes, shpesh Prokura ngatërrohet me Testamentin e shërbimeve mjekësore. Testamenti në fjalë është një dokument ligjor ku përcaktohet çdo gjë qartë dhe ju (pacienti) duhet t'i dijë me saktësi të gjitha vendimet e ardhshme shëndetësore/mjekësore.

Ndërsa me anë të prokurës ju (pacienti) zgjidhni dikë të veprojë si mëkëmbësi juaj, nëse nuk do të jeni në gjendje ta bëni dot këtë për arsye të ndryshme (koma, harresë, psikozë etj).
Selected response from:

Monika Coulson
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Prokurë për vendime shëndetësore
Monika Coulson
4Prokure e Kujdesit Shedetesor.Kozeta Elzhenni


  

Answers


1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Prokure e Kujdesit Shedetesor.


Explanation:
Health Care - Kujdes Shendetesor
Proxy - Prokure (njeriu i pajisur me Prokure)

Prokure e Kujdesit Shendetesor

Kozeta Elzhenni
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Prokurë për vendime shëndetësore


Explanation:
Përkufizimi ligjor i "Health Care Proxy":

A Health Care Proxy (or Durable Health Care Power of Attorney) is a
legal document in which you name someone close to make decisions about
your health care in the event you become incapacitated.

Ndërsa testamenti që ka lidhje me shërbimin mjekësor është një dokument ligjor ku ju shkruani udhëzime specifike rreth vendimeve të ardhshme shëndetësore/mjekësore, Prokura për vendimet shëndetësore ju lejon të zgjidhni dikë që e besoni, të marrë vendime shëndetësore në emrin tuaj.

Ndryshe nga testamenti për vendimet shëndetësore, në Prokurën për vendimet shëndetësore nuk kërkohet që t’i dini më parë të gjitha vendimet që duhet të merren në të ardhmen. Përkundrazi, mëkëmbësi juaj i autorizuar (health care agent) mund t’i interpretojë dëshirat tuaja me ndryshimin e kushteve mjekësore dhe mund të marrë vendime për të cilat ju nuk i dinit më parë se duhej të merreshin.

Mëkëmbësit mund t'i jepet autoritet i plotë, ose i pjesshëm, varet nga dëshira e atij që e zgjedh mëkëmbësin.

Prokura mund të ketë afat të caktuar, ose të papërcaktuar.

Mirë është që mëkëmbësi t'i dijë më parë dëshirat tuaja, por nuk është e detyrueshme, pasi ai vepron me besim të mirë në atë që ai mendon se do jetë më mirë për ju.

Mëkëmbësi juaj i autorizuar duhet të ndjekë edhe dëshirat tuaja, edhe besimet tuaja morale dhe fetare. Ju mund të shkruani udhëzime në formularin e Prokurës për vendimet shëndetësore, ose thjesht t’i diskutoni këto çështje me mëkëmbësin tuaj.

Në këtë prokurë, ka paragrafë alternativë për dhurimin e organeve dhe të indit këta paragrafë duhet të dëshmohet prej dy njerëzve 18 vjeç e sipër, që nuk mund të veprojnë si mëkëmbësi juaj, apo si mjeku juaj.

Mira, këto janë pak a shumë të veçantat e prokurës. Kini kujdes, shpesh Prokura ngatërrohet me Testamentin e shërbimeve mjekësore. Testamenti në fjalë është një dokument ligjor ku përcaktohet çdo gjë qartë dhe ju (pacienti) duhet t'i dijë me saktësi të gjitha vendimet e ardhshme shëndetësore/mjekësore.

Ndërsa me anë të prokurës ju (pacienti) zgjidhni dikë të veprojë si mëkëmbësi juaj, nëse nuk do të jeni në gjendje ta bëni dot këtë për arsye të ndryshme (koma, harresë, psikozë etj).


    Eng-Eng legal dictionary
Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 364

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Flamur
461 days

agree  aneta_xh
504 days