ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Albanian » Law/Patents

due process

Albanian translation: proces i rregullt ligjor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:due process
Albanian translation:proces i rregullt ligjor
Entered by: Monika Coulson

22:48 Oct 19, 2002
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: due process
Më duhet termi i saktë në shqip i shprehjes ligjore "due process".

Due Process në anglisht është: An established course for judicial proceedings or other governmental activities designed to safeguard the legal rights of the individual.

Po në shqip si i thonë? Ju lutem më ndihmoni nëse e dini. Faleminderit.
Monika Coulson
Due process ne shqip do te thote proces i rregullt ligjor
Explanation:
Monika!
Me sa mbaj mend ne kemi komunikuar me pare bashke n.p.m emailit. Due process ne shqip do te thote proces i rregullt ligjor ndersa fjale per fjale fjalia jote do te perkthehej si me poshte.
Ata me shpjeguan te drejtat dhe procedurat e procesit te rregullt ligjor. Nuk eshte proces i rregullt gjyqesor pasi ky term nuk eshte gjithperfshires. Mundet qe procesi te jete edhe administrativ, ligjor dhe jo vetem gjyqesor. Mund te jete edhe rast shkarkimi dhe prape duhet te respektohen parimet e nje procesi te rregullt ligjor qe do te thote zbatimi i nje teresie rregullash qe garantojne nje proces te drejte ndaj nje personi te caktuar.
Due process eshte i ngjashem me termin qe perdorin sistemet CIVIL LAW fair trial.

gjithe te mirat
ROLANDI GJONI
Selected response from:

Roland Gjoni
Grading comment
Faleminderit shumë Roland për ndihmën tënde. Dua të falënderoj edhe Anilën për ndihmën e saj, megjithatë mendoj se varianti i Rolandit, ashtu siç e shpjegon edhe ai në përgjigjen e vet, është më i plotë dhe më i gjerë. Në rastin e përkthimit tim bëhet fjala për një "school hearing" për të përcaktuar nëse fëmija ka apo nuk ka paaftësi. Pra në këtë rast të veçantë, nuk bëhet fjalë për një proces gjyqësor në gjykatë, vetëm një seancë dëgjimore në shkollë (ndoshta edhe unë duhej ta kisha përcaktuar më mirë në pyetjen time këtë hollësi). Megjithatë, dua të falënderoj të edhe Anilën edhe Rolandin për përgjigjet e tyre të shpejta dhe shumë të vlefshme.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Proces i rregullt gjyqësor
Anila Mayhew
5 +1Due process ne shqip do te thote proces i rregullt ligjorRoland Gjoni
3nen procesxxxandrin


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Proces i rregullt gjyqësor


Explanation:
Due process - proces i rregullt gjyqësor

They explained to me the due process rights and procedures - Ata më shpjeguan procedurat dhe të drejtat individuale të procesit të rregullt gjyqësor

This is the term they used at the Court of Cassation when I was working with them in Albania a few years ago.

I have also seen it translated in the following long explanation:

due process of law - procedura të caktuara që duhet të ndiqen për të mbrojtur të drejtat e njeriut


    Webster's dictionary
Anila Mayhew
United States
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
4 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Due process ne shqip do te thote proces i rregullt ligjor


Explanation:
Monika!
Me sa mbaj mend ne kemi komunikuar me pare bashke n.p.m emailit. Due process ne shqip do te thote proces i rregullt ligjor ndersa fjale per fjale fjalia jote do te perkthehej si me poshte.
Ata me shpjeguan te drejtat dhe procedurat e procesit te rregullt ligjor. Nuk eshte proces i rregullt gjyqesor pasi ky term nuk eshte gjithperfshires. Mundet qe procesi te jete edhe administrativ, ligjor dhe jo vetem gjyqesor. Mund te jete edhe rast shkarkimi dhe prape duhet te respektohen parimet e nje procesi te rregullt ligjor qe do te thote zbatimi i nje teresie rregullash qe garantojne nje proces te drejte ndaj nje personi te caktuar.
Due process eshte i ngjashem me termin qe perdorin sistemet CIVIL LAW fair trial.

gjithe te mirat
ROLANDI GJONI

Roland Gjoni
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Faleminderit shumë Roland për ndihmën tënde. Dua të falënderoj edhe Anilën për ndihmën e saj, megjithatë mendoj se varianti i Rolandit, ashtu siç e shpjegon edhe ai në përgjigjen e vet, është më i plotë dhe më i gjerë. Në rastin e përkthimit tim bëhet fjala për një "school hearing" për të përcaktuar nëse fëmija ka apo nuk ka paaftësi. Pra në këtë rast të veçantë, nuk bëhet fjalë për një proces gjyqësor në gjykatë, vetëm një seancë dëgjimore në shkollë (ndoshta edhe unë duhej ta kisha përcaktuar më mirë në pyetjen time këtë hollësi). Megjithatë, dua të falënderoj të edhe Anilën edhe Rolandin për përgjigjet e tyre të shpejta dhe shumë të vlefshme.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anila Mayhew: Jam dakort me Rolandin dhe Moniken. Une thjesht mendova se po perdorej ne rastin e nje gjyqi. Konteksti percakton gjithcka ne kete rast.
1 day11 hrs

115 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nen proces


Explanation:
Une nuk mendoj se eshte nje pyetje me specifike te caktuar "due process" mund te perdoret edhe ne raste jo ligjore,financiare, teknike etj.Them se pergjigja e sakte do te ishte "nen proces" ose "proces ne vazhdim"

xxxandrin
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian