KudoZ home » English to Albanian » Law/Patents

enti prokurues

Albanian translation: procurement entity


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ent prokurues
Albanian translation:procurement entity
Entered by: Monika Coulson

07:21 Jul 3, 2003
English to Albanian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: enti prokurues
Fjalia është kjo:
"Enti prokurues bën kërkesë me shkrim",
Një ministri e caktuar ka organizuar një tender dhe në rast se firma e ndërtimit nuk i realizon kushtet e kontratës, atëherë enti prokurues do ta mbajë depozitën e garancisë.
Faleminderit,
Monika
Monika Coulson
Procurement entity
Explanation:
Monika:

Ne lidhje me pyetjen tende
une do te pergjigjesha menjehere "procuring entity," megjithate roli
i vertete i ketij enti prokurues nuk del i qarte nga permbajtja e
kesaj fjalise. Duket se marredhenia e entit prokurues, pra institucioni ose firma, eshte e tille, qe ne rast se firma nuk realizon kushtet e kontrates, enti
prokurues mund te mbaje depoziten e garancise, per te mbuluar humbjet
qe mund te kene ndodhur. Nese kjo eshte situata e duhur, atehere une
do t'a perktheja "procuring entity."

Gjithe te mirat,

Eno Damo
Selected response from:

Eno Damo
Grading comment
Faleminderit Eno për ndihmën dhe sidomos për komentet që më dërgove menjëherë personalisht në lidhje me këtë pyetje. Gjithashtu dua të falënderoj edhe një herë të gjithë miqtë dhe kolegët e tjerë që më ofruan ndihmën e tyre bujare. Ju uroj gjithë të mirat dhe punë të mbarë.
Monika
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Procurement entityEno Damo
5procurement bodyEdlira BABAMUSTA (MCIL)
5the Employer,the PurchaserxxxAlbanMullaj
4Procurement bureauBlerina
4"Enti prokurues bën kërkesë me shkrim"
illyricus
4procurement body, agency or entityRoland Gjoni


Discussion entries: 1





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
procurement body, agency or entity


Explanation:
Monika them se duhet te jete procurement body sepse ministrite krijojne komisione qe merren me prokurorimet sipas ligjit mirepo ato vendosen rast past rasti prandaj ligji perdor emrin ent prokurorues sepse ai nuk krijohet njehere e pergjithmone por ndryshon. shihi dhe dy alternativat e tjera se nuk i dihet.

Roland Gjoni
PRO pts in pair: 12

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Enti prokurues bën kërkesë me shkrim"


Explanation:
prokurues /
kjo fjalë përdoret në gjuhën e shkruar burokratike (është një neologjizëm - vitet e fundit "kushdo" mund të shpikë dhe të fusë në gjuhën shqipe "fjalë të reja":)
Fjala është me prejardhje nga italishtja - PROCURARE - siguroj, gjej, shtie në dorë, marr masa. Duhet parë sipas kontekstit. Ka mundësi që të jetë edhe - Enti i pajisur me prokurë -

illyricus
Italy
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 32

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
the Employer,the Purchaser


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 07:56:01 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ebrd.com/oppor/procure/opps/goods/tenders/main.ht...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 10:36:51 (GMT)
--------------------------------------------------

authorising department


could be this one

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 10:38:48 (GMT)
--------------------------------------------------

www1.europarl.eu.int/forum/freelance/dispatch.cgi/intro/showFile/100037/d20010321093559/No/419168EN.doc

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-03 10:40:14 (GMT)
--------------------------------------------------

jam i sigurt që është \' authorising department \'




    Reference: http://www.ebrd.com/oppor/procure/opps/goods/tenders/030610a...
xxxAlbanMullaj
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 26

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
procurement body


Explanation:
procurement body
procurement department

Edlira BABAMUSTA (MCIL)
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 98

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Procurement entity


Explanation:
Monika:

Ne lidhje me pyetjen tende
une do te pergjigjesha menjehere "procuring entity," megjithate roli
i vertete i ketij enti prokurues nuk del i qarte nga permbajtja e
kesaj fjalise. Duket se marredhenia e entit prokurues, pra institucioni ose firma, eshte e tille, qe ne rast se firma nuk realizon kushtet e kontrates, enti
prokurues mund te mbaje depoziten e garancise, per te mbuluar humbjet
qe mund te kene ndodhur. Nese kjo eshte situata e duhur, atehere une
do t'a perktheja "procuring entity."

Gjithe te mirat,

Eno Damo

Eno Damo
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Faleminderit Eno për ndihmën dhe sidomos për komentet që më dërgove menjëherë personalisht në lidhje me këtë pyetje. Gjithashtu dua të falënderoj edhe një herë të gjithë miqtë dhe kolegët e tjerë që më ofruan ndihmën e tyre bujare. Ju uroj gjithë të mirat dhe punë të mbarë.
Monika

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rozafa: I would use Procurement entitiy
10 hrs

agree  Borana Moisiu
43 days

agree  Flamur
72 days

1 day28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Procurement bureau


Explanation:
Shume shpesh kam takuar fjalen "enti" te perkthehet si "bureau" sepse behet fjale per institucion ne kuader te ndonje institucioni tjeter shteteror ose privat (ministri, ndermarrje publike ose private.

Blerina
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian