KudoZ home » English to Albanian » Medical: Health Care

optician

Albanian translation: okulist, mjek sysh


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:optician
Albanian translation:okulist, mjek sysh
Entered by: Monika Coulson

19:40 Apr 3, 2004
English to Albanian translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: optician
You should show proof to the optician when you get your sight test
Arben Seva
United Kingdom
Okulist
Explanation:
Okulist

sight test - kontrolli i shikimit
- kontrolli i syve (të parit)
Selected response from:

Edlira BABAMUSTA (MCIL)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3OkulistEdlira BABAMUSTA (MCIL)
5 +2mjeku i syvePrishtina


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
mjeku i syve


Explanation:
Mjeku i syve është termi që përdoret në mjekësi.

Prishtina

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aneta_xh: ...
1 day17 hrs

agree  Eva T: Të dyja variantet përdoren, edhe Mjeku i syve, edhe Okulist., mgjs Okulist përdoret më shumë në gjuhën mjekësore, ndërsa mjeku i syve më shumë në gjuhën popullore. Eva
2 days8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Okulist


Explanation:
Okulist

sight test - kontrolli i shikimit
- kontrolli i syve (të parit)

Edlira BABAMUSTA (MCIL)
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vjollca Martinson
1 day8 hrs

agree  aneta_xh: :)
1 day16 hrs

agree  Eva T: Të dyja variantet përdoren, edhe Mjeku i syve, edhe Okulist., mgjs Okulist përdoret më shumë në gjuhën mjekësore, ndërsa mjeku i syve më shumë në gjuhën popullore. Eva
2 days7 hrs