KudoZ home » English to Albanian » Other

a sure-fire proposal

Albanian translation: propozim i garantuar / propozim i sigurt për të patur sukses / propozim i pagabueshëm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a sure-fire proposal
Albanian translation:propozim i garantuar / propozim i sigurt për të patur sukses / propozim i pagabueshëm
Entered by: Arben Seva

17:10 Apr 1, 2003
English to Albanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: a sure-fire proposal
marketing document.
Arben Seva
United Kingdom
propozim i garantuar
Explanation:
Fjala 'sure-fire' mund te perkthehet gjithashtu 'i sigurt'. Kjo fjale do te thote qe propozimi 'is guaranteed to work no matter what'. Gjithmone pergjigjja do te varet nga permbajtja e materialit, por e dhene ne kontenstin e marketingut une do te preferoja e garantuar.

Nese mund te perdoren me shume fjale per ta perkthyer do te ishte gjithashtu 'nje propozim ku mund te mbeshtetesh'.

Nese mund te jepni fjaline, ose me shume informacion se ku ndodhet kjo shprehje do te ishte me e lehte per te dhene nje pergjigje me te plote.
Selected response from:

Ledia Kita
Albania
Grading comment
Faleminderit
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2propozim i sigurt për të patur sukses/propozim i pagabueshëm
Monika Coulson
5 -1propozim i garantuarLedia Kita


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
propozim i garantuar


Explanation:
Fjala 'sure-fire' mund te perkthehet gjithashtu 'i sigurt'. Kjo fjale do te thote qe propozimi 'is guaranteed to work no matter what'. Gjithmone pergjigjja do te varet nga permbajtja e materialit, por e dhene ne kontenstin e marketingut une do te preferoja e garantuar.

Nese mund te perdoren me shume fjale per ta perkthyer do te ishte gjithashtu 'nje propozim ku mund te mbeshtetesh'.

Nese mund te jepni fjaline, ose me shume informacion se ku ndodhet kjo shprehje do te ishte me e lehte per te dhene nje pergjigje me te plote.

Ledia Kita
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
Grading comment
Faleminderit

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Borana Moisiu: Jo e plotë
132 days

neutral  Drini: Bashkohem me komentin e mesiperm
136 days

disagree  Eva T: Perkthim gjysmak
153 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
propozim i sigurt për të patur sukses/propozim i pagabueshëm


Explanation:
Papous,
e di që kjo përgjigje është pak me vonesë, por desha t'ju jepja një variant tjetër të këtij përkthimi.

"Sure-fire" means "Bound to be successful or perform as expected: a sure-fire solution to the problem."

Gjithashtu ka kuptimin "i pagabueshëm ose i sigurt".

Shpresoj t'ju ndihmojë sadopak.
Monika

Monika Coulson
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in pair: 364

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Borana Moisiu: Totally agree
131 days

agree  Eva T
153 days