KudoZ home » English to Albanian » Other

Ad hoc

Albanian translation: i posaçëm, special, i veçantë, me qëllim të caktuar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ad hoc
Albanian translation:i posaçëm, special, i veçantë, me qëllim të caktuar
Entered by: Monika Coulson

06:12 May 21, 2003
English to Albanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Ad hoc
Ad hoc committee
Anila Mayhew
United States
special / speciale, i/e veçantë, me qëllim të caktuar
Explanation:
..
Selected response from:

xxxAlbanMullaj
Grading comment
Faleminderit per pergjigjen. Eshte per te ardhur vertet keq qe nje term i tille kaq i thjeshte ka hyre ne perdorim ne shqip si "ad hoc" "ad hok" e qe mund t'i gjesh jo vetem neper faqe interneti por edhe neper fjalore nderkohe qe kemi ekuivalentin shqip. Une vendosa te perdor "i posacem".

Anila
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7special / speciale, i/e veçantë, me qëllim të caktuarxxxAlbanMullaj
4 +1ad hocJonathan Widell


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ad hoc


Explanation:
Used in Albanian.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-21 06:34:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Ad hoc is explained by the word \"menjëhershme\" at http://www.shekulli.com.al/ekonomia/13maj2002/korrupsioni.sh... : \"një strukture \"ad hoc\"(të menjëhershme) me Ministrinë e Financave\"


    Reference: http://www.soros.al/soros/osfa/osfa.html
Jonathan Widell
Canada
Native speaker of: Finnish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Kristo: (për këtë qëllim qëllim) me Min. e Fin.
6 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
special / speciale, i/e veçantë, me qëllim të caktuar


Explanation:
..

xxxAlbanMullaj
Native speaker of: Albanian
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Faleminderit per pergjigjen. Eshte per te ardhur vertet keq qe nje term i tille kaq i thjeshte ka hyre ne perdorim ne shqip si "ad hoc" "ad hok" e qe mund t'i gjesh jo vetem neper faqe interneti por edhe neper fjalore nderkohe qe kemi ekuivalentin shqip. Une vendosa te perdor "i posacem".

Anila

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Kristo: Shumë mirë
6 hrs

agree  Daniela Ballif
7 hrs

agree  Kozeta Elzhenni
20 hrs
  -> faleminderit të gjithëve

agree  Rozafa
1 day9 hrs

agree  Monika Coulson
1 day10 hrs

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
26 days

agree  Borana Moisiu
81 days