KudoZ home » English to Albanian » Physics

Chiralty

Albanian translation: Kiralitet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chirality
Albanian translation:Kiralitet
Entered by: Gentiana Kasemi

20:21 Apr 5, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Science - Physics
English term or phrase: Chiralty
Chirality and Nonlinearity in Liquid Crystals
vetime
Macedonia (FYROM)
kiralitet
Explanation:
E gjen këtu Vetime, nga Prof. Tefta Rexha:

http://209.85.129.104/search?q=cache:J1RKkwaBSh8J:www.fshn.e...

Në fakt fjalorët tanë heshtin :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-06 00:38:56 GMT)
--------------------------------------------------

Besoj që ti e di se për çfarë bëhet fjalë: http://en.wikipedia.org/wiki/Chirality_(chemistry)

Siç e sheh në link-in e mësipërm fjalën "chirality" e gjen të shoqëruar me "enantiomer".
Në fakt edhe nëse vendos në google fjalën "kiral" dhe me kërkimin e avancuar, kërkon në faqet shqip, gjen një link të fakultetit të shkencave të natyrës të UT, link i cili megjithëse mua nuk po më hapet më tej, sjell një shoqërim midis "karbonit *kiral*" dhe "enantiomerëve"
Selected response from:

Gentiana Kasemi
Albania
Grading comment
Ju falenderoj Gentiana. Fakt është se fjalorët tanë qajnë për përpunim dhe futjen e terminologjisë së re.
Shefedin, faleminderit shumë!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kiralitet
Gentiana Kasemi
1hiralitet
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
chirality
hiralitet


Explanation:
Nuk e gjej në asnjë fjalor shqip por ndoshta është ky përkthim analogjik me:
frëngjisht: chiralité
italisht: chiralità
kroatisht/serbisht: hilaritet / hilarnost

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
chiralty
kiralitet


Explanation:
E gjen këtu Vetime, nga Prof. Tefta Rexha:

http://209.85.129.104/search?q=cache:J1RKkwaBSh8J:www.fshn.e...

Në fakt fjalorët tanë heshtin :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-06 00:38:56 GMT)
--------------------------------------------------

Besoj që ti e di se për çfarë bëhet fjalë: http://en.wikipedia.org/wiki/Chirality_(chemistry)

Siç e sheh në link-in e mësipërm fjalën "chirality" e gjen të shoqëruar me "enantiomer".
Në fakt edhe nëse vendos në google fjalën "kiral" dhe me kërkimin e avancuar, kërkon në faqet shqip, gjen një link të fakultetit të shkencave të natyrës të UT, link i cili megjithëse mua nuk po më hapet më tej, sjell një shoqërim midis "karbonit *kiral*" dhe "enantiomerëve"


Gentiana Kasemi
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ju falenderoj Gentiana. Fakt është se fjalorët tanë qajnë për përpunim dhe futjen e terminologjisë së re.
Shefedin, faleminderit shumë!