KudoZ home » English to Albanian » Transport / Transportation / Shipping

Dissuasion (Horn and/or Blinkers)

Albanian translation: Alarm paralajmërimi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dissuasion (Horn and/or Blinkers)
Albanian translation:Alarm paralajmërimi
Entered by: Monika Coulson

17:03 Apr 6, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Pajisje automjetesh
English term or phrase: Dissuasion (Horn and/or Blinkers)
Nga konteksti i njëjtë.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
(Sistem) shmangës vjedhjesh (bori dhe/ose sinjal dritash)
Explanation:
Dissuasion është sistem kundra-vjedhjes së automjetit, në këtë rast me anë të borisë/alarmit zanor dhe/ose ndezjes së dritave sinjalizuese/pulsuese për të tërhequr vëmdendjen dhe zhbindur (dissuading) keqbërësin, që të mos kryejë vjedhjen. Sugjerimi im është "i shpikur" si term, por nuk besoj se ekziston një specifik në shqip akoma. Fillimisht më shkoi mendja te "sistem kundra-vjedhjes", por kjo mund te bjerë ndesh me "anti-theft" nëse gjendet dhe ky term në listë.
Selected response from:

Ledja
United Kingdom
Grading comment
Vendosa të përdorë "alarm paralajmërimi".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3Sistem drejtimi/sinjalizimi (bori apo sinjale)
Fabiana Papastefani-Pezzoni
3(Sistem) shmangës vjedhjesh (bori dhe/ose sinjal dritash)
Ledja


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
dissuasion (horn and/or blinkers)
Sistem drejtimi/sinjalizimi (bori apo sinjale)


Explanation:
Sherefedin, nuk e di sa do të ndihmojë dhe nëse kam të drejtë. Pyeta edhe një koleg që punon në fushën e transportit nëse e njihte këtë term. As ai nuk e kishte dëgjuar dhe edhe ai sugjeroi si më sipër.

Fabi

Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Orian Cuko: Sistem sinjalizimi / i sinjaleve
1 hr
  -> Po, Orion. Falemnderit :)

agree  Ledja: Sic thote Oriani, bëhet fjalë për sinjalizim dhe sinjalizim kundra vjedhjes për të qenë më saktë
16 hrs
  -> Në fakt është Sistem Sinjalizimi, Ledja, ashtu është. Rrofsh :)

agree  aneta_xh: Është Sistemi i sinjalizimit të automjetit...
3 days7 hrs
  -> Rrofsh Aneta :)

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dissuasion (horn and/or blinkers)
(Sistem) shmangës vjedhjesh (bori dhe/ose sinjal dritash)


Explanation:
Dissuasion është sistem kundra-vjedhjes së automjetit, në këtë rast me anë të borisë/alarmit zanor dhe/ose ndezjes së dritave sinjalizuese/pulsuese për të tërhequr vëmdendjen dhe zhbindur (dissuading) keqbërësin, që të mos kryejë vjedhjen. Sugjerimi im është "i shpikur" si term, por nuk besoj se ekziston një specifik në shqip akoma. Fillimisht më shkoi mendja te "sistem kundra-vjedhjes", por kjo mund te bjerë ndesh me "anti-theft" nëse gjendet dhe ky term në listë.

Ledja
United Kingdom
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vendosa të përdorë "alarm paralajmërimi".