KudoZ home » English to Albanian » Transport / Transportation / Shipping

Engine Lock

Albanian translation: bllokues motori, bllokues i motorit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Engine Lock
Albanian translation:bllokues motori, bllokues i motorit
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

17:22 Apr 6, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Pajisje automjetesh
English term or phrase: Engine Lock
Nga konteksti i njëjtë.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
bllokues motori, bllokues i motorit
Explanation:
engine lock -bllokues motori
Selected response from:

Orian Cuko
Albania
Grading comment
Pikërisht Orian, këtë edhe kërkoja. Falenderoj të gjithë për ndihmën e cmuar!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4bllokues motori, bllokues i motorit
Orian Cuko
3 +2Kyç/kyçës i motorit
Fabiana Papastefani-Pezzoni
4antifurt (për bllokim motori)
Gentiana Kasemi


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
engine lock
Kyç/kyçës i motorit


Explanation:
Shihi njëherë këto lidhje, Sherefedin. Unë sugjeroj këtë term.
Shëndet, Fabi


    Reference: http://images.circletrack.com/enginetech/ctrp_0801_07_s+prec...
    Reference: http://www.outboardmotorlocks.co.uk/html/jpgs/jpgs/honda_mar...
Fabiana Papastefani-Pezzoni
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ksela2000
15 hrs
  -> Rrofsh, ksela2000 :)

agree  amurati
2 days17 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
engine lock
bllokues motori, bllokues i motorit


Explanation:
engine lock -bllokues motori

Orian Cuko
Albania
Works in field
Native speaker of: Albanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Pikërisht Orian, këtë edhe kërkoja. Falenderoj të gjithë për ndihmën e cmuar!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni: Në fakt, edhe kjo e Orianit më duket e drejtë.
3 mins

agree  Monika Coulson
9 hrs

agree  laurenti
14 hrs

agree  aneta_xh
3 days7 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
engine lock
antifurt (për bllokim motori)


Explanation:
Në Shqipëri përdoret fjala "antifurt".
Kontrollova edhe në Internet dhe vura re të njëjtë gjë.
http://www.ikubinfo.com/ikubLISTA/DisplayPost.aspx?id=660fa6...

Gentiana Kasemi
Albania
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8