KudoZ home » English to Bosnian » Business/Commerce (general)

Foreign Corrupt Practices Act

Bosnian translation: zakon protiv podmićivanja/korupcije u inostranstvu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Foreign Corrupt Practices Act
Bosnian translation:zakon protiv podmićivanja/korupcije u inostranstvu
Entered by: Gordana Smith

21:47 Feb 10, 2007
English to Bosnian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / xxx company policy
English term or phrase: Foreign Corrupt Practices Act
...
Gordana Smith
United States
zakon protiv podmićivanja/korupcije u inostranstvu
Explanation:
Možda i „Zakon o korumpiranju u inostranstvu“, kako su preveli u dokumentu OSCE (v. dole), mada mislim da je u ovakvom kontekstu u principu uvek bolje „zakon protiv...“, nego „zakon o...“.


„Privatno-korporativni sektor
...
Američki Zakon protiv podmićivanja u inostranstvu (Foreign Corrupt Practices Act) donela je Karterova administracija 1977, kao odgovor na korupciju pri prikupljanju sredstava za političke svrhe, otkrivenu tokom skandala Votergejt.“
( http://www.korupcija.org/source/16.pdf )


„Sveučilište u Zagrebu - Pravni fakultet
Korupcija za ekonomiste u tri lekcije
...
Foreign Corrupt Practices Act
Taj akt zabranjuje građenima ili pravnim osobama, američkim kompanijama da ponude, plate, ili obećaju platiti nekom stranom dužnosniku ili činovniku, političkoj stranci ili političaru ("političkoj osobi") za uslugu utjecaja, dobivanja ili zadržavanja nekog posla ili poslovnog interesa. Taj zakon primjenjuje se na sve kompanije koje imaju udjele ili glavnice registrirane u Sjedinjenim Državama i koje podpadaju pod kontrolu moćne komisije za nadzor financijskog poslovanja (SEC - Securites and Exchange Commission).“
( http://www.efst.hr/nastava/92/Zakonodavno okruzenje - V3.ppt... Zaštita intelektualnog vlasništva )


„OSCE - The Organization for Security and Co-operation in Europe
JAVNE NABAVKE
...
Sjedinjene Američke Države imaju Zakon o korumpiranju u inostranstvu (Foreign Corrupt Practices Act) od 1977. godine. Tamo se izričito navodi da je podmićivanje stranog službenika u cilju dobijanja ili produženja posla krivično delo, kažnjivo po domaćim propisima bez obzira na to što je do njega došlo van granica SADa.“
( http://www.osce.org/publications/eea/2004/05/12211_77_sr.pdf )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Postovana Vesna, najljepsa hvala na trudu, i vama i kolegama !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3zakon protiv podmićivanja/korupcije u inostranstvu
V&M Stanković
3dokument o korumpiranoj praksi stranaca or strani dokument o korumpiranoj praksiAnel Kovacevic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
foreign corrupt practices act
dokument o korumpiranoj praksi stranaca or strani dokument o korumpiranoj praksi


Explanation:
depends on the context

Anel Kovacevic
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
foreign corrupt practices act
zakon protiv podmićivanja/korupcije u inostranstvu


Explanation:
Možda i „Zakon o korumpiranju u inostranstvu“, kako su preveli u dokumentu OSCE (v. dole), mada mislim da je u ovakvom kontekstu u principu uvek bolje „zakon protiv...“, nego „zakon o...“.


„Privatno-korporativni sektor
...
Američki Zakon protiv podmićivanja u inostranstvu (Foreign Corrupt Practices Act) donela je Karterova administracija 1977, kao odgovor na korupciju pri prikupljanju sredstava za političke svrhe, otkrivenu tokom skandala Votergejt.“
( http://www.korupcija.org/source/16.pdf )


„Sveučilište u Zagrebu - Pravni fakultet
Korupcija za ekonomiste u tri lekcije
...
Foreign Corrupt Practices Act
Taj akt zabranjuje građenima ili pravnim osobama, američkim kompanijama da ponude, plate, ili obećaju platiti nekom stranom dužnosniku ili činovniku, političkoj stranci ili političaru ("političkoj osobi") za uslugu utjecaja, dobivanja ili zadržavanja nekog posla ili poslovnog interesa. Taj zakon primjenjuje se na sve kompanije koje imaju udjele ili glavnice registrirane u Sjedinjenim Državama i koje podpadaju pod kontrolu moćne komisije za nadzor financijskog poslovanja (SEC - Securites and Exchange Commission).“
( http://www.efst.hr/nastava/92/Zakonodavno okruzenje - V3.ppt... Zaštita intelektualnog vlasništva )


„OSCE - The Organization for Security and Co-operation in Europe
JAVNE NABAVKE
...
Sjedinjene Američke Države imaju Zakon o korumpiranju u inostranstvu (Foreign Corrupt Practices Act) od 1977. godine. Tamo se izričito navodi da je podmićivanje stranog službenika u cilju dobijanja ili produženja posla krivično delo, kažnjivo po domaćim propisima bez obzira na to što je do njega došlo van granica SADa.“
( http://www.osce.org/publications/eea/2004/05/12211_77_sr.pdf )

V&M Stanković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Postovana Vesna, najljepsa hvala na trudu, i vama i kolegama !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: Svakako, zakon.
9 hrs
  -> hvala

agree  Jelena Bubalo
13 hrs
  -> hvala

agree  A.Đapo
14 hrs
  -> hvala