KudoZ home » English to Bosnian » Construction / Civil Engineering

evacuation route

Bosnian translation: put za evakuaciju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:evacuation route
Bosnian translation:put za evakuaciju
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

14:14 Apr 24, 2008
English to Bosnian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
English term or phrase: evacuation route
Kontekst: Uputstva vatrogasne službe.

"The stairwell is your evacuation route and our route of attack".
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
put za evakuaciju
Explanation:
Još jedan prijedlog s nešto više rezultata na Google-u.

Evo nekih primjera:
"Put za evakuaciju iz skladišta prema sigurnom prostoru mora biti neprekidan, ravan, sa što manje zavoja, uvijek slobodan i nezakrčen. Smjer prema izlazu za evakuaciju označuje se na podu žutom strelicom. Put za evakuaciju mora biti širok najmanje 0,8 m i ograničen svijetlozelenim tracima širine 10 cm.
Vrata na putu za evakuaciju moraju biti široka najmanje 0,8 m (...)"
http://www.zastita.com.hr/content/view/791/129/

"Složive ljestve za spašavanje u slučaju opasnosti nude dodatni brzi put za evakuaciju. "
http://www.gradimo.hr/11052.aspx

"čl. 23.: Put za evakuaciju mora biti uvek slobodan i nezakrčen"
http://www.nsurbanizam.co.yu/doc/zakoni/40_14.pdf

"Put za evakuaciju iz skladišta prema bezbednom prostoru mora da bude: neprekidan, ravan sa što manje krivina, uvek slobodan i nezakrčen"
http://www.znrfak.ni.ac.yu/Ex-INFOSERVIS/1_Ex-1 Propisi i st...


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-04-24 14:33:36 GMT)
--------------------------------------------------

U prvom primjeru imate također "smjer prema izlazu za evakuaciju"...
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Hvala svima! Odlučio sam se za ovu varijantu: Stepenište je vaš put za evakuaciju a za nas put za intervenciju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5put za evakuaciju
Kristina Kolic
5evakuacijski put
Irena Vareskic
4put kojim se možete evakuisati
Goran & Snežana Erdei
3smjer evakuacije
Natasa Grubor


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
evakuacijski put


Explanation:
http://www.linea.hr/index.php?act=viewProd&productId=1537

Irena Vareskic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
smjer evakuacije


Explanation:
može i put za evakuaciju.

Ima dosta primjera na srpskim i hrvatskim web stranicama, ali nisam uspjela naći niti jednu iz Bosne. Možda Vam posluži. Ja, kao bosanka, bih rekla "prolaz za evakuaciju".

Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
put za evakuaciju


Explanation:
Još jedan prijedlog s nešto više rezultata na Google-u.

Evo nekih primjera:
"Put za evakuaciju iz skladišta prema sigurnom prostoru mora biti neprekidan, ravan, sa što manje zavoja, uvijek slobodan i nezakrčen. Smjer prema izlazu za evakuaciju označuje se na podu žutom strelicom. Put za evakuaciju mora biti širok najmanje 0,8 m i ograničen svijetlozelenim tracima širine 10 cm.
Vrata na putu za evakuaciju moraju biti široka najmanje 0,8 m (...)"
http://www.zastita.com.hr/content/view/791/129/

"Složive ljestve za spašavanje u slučaju opasnosti nude dodatni brzi put za evakuaciju. "
http://www.gradimo.hr/11052.aspx

"čl. 23.: Put za evakuaciju mora biti uvek slobodan i nezakrčen"
http://www.nsurbanizam.co.yu/doc/zakoni/40_14.pdf

"Put za evakuaciju iz skladišta prema bezbednom prostoru mora da bude: neprekidan, ravan sa što manje krivina, uvek slobodan i nezakrčen"
http://www.znrfak.ni.ac.yu/Ex-INFOSERVIS/1_Ex-1 Propisi i st...


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2008-04-24 14:33:36 GMT)
--------------------------------------------------

U prvom primjeru imate također "smjer prema izlazu za evakuaciju"...

Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima! Odlučio sam se za ovu varijantu: Stepenište je vaš put za evakuaciju a za nas put za intervenciju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hamid Džafo
1 hr
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic
2 hrs
  -> Hvala, Mira!

agree  Natasa Djurovic
4 hrs
  -> Hvala, naf-naf!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
12 hrs
  -> Hvala, Larisa!

agree  lifeandlove
15 hrs
  -> Hvala, lifeandlove!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
put kojim se možete evakuisati


Explanation:
Čisto varijanta, mada se mora priznati da put za evakuaciju zvuči sasvim dobro.

Goran & Snežana Erdei
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian