KudoZ home » English to Bosnian » Education / Pedagogy

remedial educationalist

Bosnian translation: stučnjak za specijalno obrazovanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:remedial educationalist
Bosnian translation:stučnjak za specijalno obrazovanje
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

12:35 Feb 5, 2009
English to Bosnian translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: remedial educationalist
...
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
stučnjak za specijalno obrazovanje
Explanation:
http://www.thecanadianencyclopedia.com/index.cfm?PgNm=TCE&Pa...

U Enciklopediji se navodi da je: Education, Special or remedial education...
Logično bi bilo da je to stučnjak za oblast specijalnog obrazovanja za decu sa raznim poremećajima-pri učenju, u razvoju govora itd.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-05 14:30:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sppgim.net/plan1ang.htm
Zasto nije ortopedagog odomacen.
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Hvala na izuzetno velikoj pomoći!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4stučnjak za specijalno obrazovanje
Natasa Djurovic
4(specijalni ) pedagog za djecu sa posebnim potrebama ( pedagog-psiholog)
Lingua 5B
4obrazovni stručnjak
Crotext - Laca
Summary of reference entries provided
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultetUlvija Tanovic

Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obrazovni stručnjak


Explanation:
Termin koji se odnosi na defektologe, pedagoge, psihologe... Uključuje specijalno obrazovanje i dopunsku nastavu npr. za djecu s poteškoćama u učenju.

Crotext - Laca
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
stučnjak za specijalno obrazovanje


Explanation:
http://www.thecanadianencyclopedia.com/index.cfm?PgNm=TCE&Pa...

U Enciklopediji se navodi da je: Education, Special or remedial education...
Logično bi bilo da je to stučnjak za oblast specijalnog obrazovanja za decu sa raznim poremećajima-pri učenju, u razvoju govora itd.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-05 14:30:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sppgim.net/plan1ang.htm
Zasto nije ortopedagog odomacen.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala na izuzetno velikoj pomoći!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1: Mislim da može da se kaže i defektolog. http://www.nvo.nl/docs/Professional competence profile.pdf U pravu ste. Tendencija je da se defektolog ne upotrebljava. To se vidi i iz ref. koleginice Ulivije.
15 mins
  -> Hvala, mislim da se defektolog odnosi usko samo na probleme vezane za govor, a postoje i problemi sa motorikom, hiperaktivnost u dece i mnogo drugih disorder-a. Po meni je ovaj uopsteni naziv bezbolniji.

agree  lifeandlove
17 hrs
  -> Hvala

agree  Mira Stepanovic
21 hrs
  -> Veliko hvala Miro na potvrdi jer Vase misljenje meni licno znaci!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
2 days13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(specijalni ) pedagog za djecu sa posebnim potrebama ( pedagog-psiholog)


Explanation:

Ovo je uža specijalnost u oblasti psihopedagogije.

Konkretno, u našim školama, na nivou našeg školstva, ovaj posao obavlja osoba sa titulom psiholog-pedagog. Ona će dalje uputiti dijete još užem stručnjaku, ako za to bude potrebe - npr. logoped, defektolog itd.






    Reference: http://www.thecanadianencyclopedia.com/index.cfm?PgNm=TCE&Pa...
Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4




Reference comments


1 hr
Reference: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Reference information:
http://www.erf.hr/Studij.html

Ulvija Tanovic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in EnglishEnglish