KudoZ home » English to Bosnian » Finance (general)

advise

Bosnian translation: avizirati


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:advise
Bosnian translation:avizirati
Entered by: V&M Stanković

11:19 Apr 7, 2007
English to Bosnian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: advise
PLEASE AUTHENTICATE AND ADVISE THE FOLLOWING LETTER OF GUARANTEE
WITHOUT ANY ENGAGEMENT ON YOUR PART (PLEASE ACKNOWLEDGE TO US BY
RETURN TESTED TELEX/AUTHENTICATED SWIFT YOUR SAID ADVICE).
A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
avizirati
Explanation:
Simurdić B, Rečnik bankarstva i finansija:
advise - avizirati, obavestiti
advising - aviziranje; avizirajući
advising bank - avizirajuća banka


„Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb
ZAHTJEV ZA IZDAVANJE GARANCIJE
...
9. Način izdavanja garancije:
● memorandum RBA
● avizirati preko sljedeće banke:...“
( http://www.raiffeisenbank.hr/web/pdf/pristupnice/rba-zahtjev... )


„NAFTNA INDUSTRIJA SRBIJE A.D.
KONKURSNA DOKUMENTACIJA
...
08. Garancija za dobro izvršenje posla: Izabrani ponuđač obavezan je da izda garanciju za dobro izvršenje posla 3 radna dana po zaključenju ugovora, preko banke prihvatljive za Prodavca, u iznosu od 2% od ukupne vrednosti robe koju kupuje, u formi iz Odeljka VI i ista mora biti avizirana preko poslovne banke Prodavca.“
( http://www.jugopetrol.co.yu/nabavke/doc/1098_sr.pdf )
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
hvala na pomoći
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2avizirati
V&M Stanković
3priznati, prihvatiti
Dragomir Kovacevic


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
advise
priznati, prihvatiti


Explanation:
moglo bi biti to "priznati" ili "prihvatiti", s obzirom da je jedan od smislova na engleskom od "advise": recognize. Ja bih prije glasao za "priznati".

Dragomir Kovacevic
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
advise
avizirati


Explanation:
Simurdić B, Rečnik bankarstva i finansija:
advise - avizirati, obavestiti
advising - aviziranje; avizirajući
advising bank - avizirajuća banka


„Raiffeisenbank Austria d.d. Zagreb
ZAHTJEV ZA IZDAVANJE GARANCIJE
...
9. Način izdavanja garancije:
● memorandum RBA
● avizirati preko sljedeće banke:...“
( http://www.raiffeisenbank.hr/web/pdf/pristupnice/rba-zahtjev... )


„NAFTNA INDUSTRIJA SRBIJE A.D.
KONKURSNA DOKUMENTACIJA
...
08. Garancija za dobro izvršenje posla: Izabrani ponuđač obavezan je da izda garanciju za dobro izvršenje posla 3 radna dana po zaključenju ugovora, preko banke prihvatljive za Prodavca, u iznosu od 2% od ukupne vrednosti robe koju kupuje, u formi iz Odeljka VI i ista mora biti avizirana preko poslovne banke Prodavca.“
( http://www.jugopetrol.co.yu/nabavke/doc/1098_sr.pdf )

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala na pomoći

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Kovacevic: slažem se, kako da ne. kroz ruke mi je prošlo barem petstotina garancija. Amra, termin koji daje Vesna: "avizirati", je ispravan i u upotrebi je. poz, d
5 hrs
  -> hvala na stručnoj potvrdi

agree  Jelena Bubalo
9 hrs
  -> hvala