KudoZ home » English to Bosnian » Food & Drink

chanterelle

Bosnian translation: lisičarka/bjelkasta lisičica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chanterelle
Bosnian translation:lisičarka/bjelkasta lisičica
Entered by: Farisa

08:33 Sep 15, 2007
English to Bosnian translations [PRO]
Food & Drink / food
English term or phrase: chanterelle
vrsta gljive
Farisa
Bosnia and Herzegovina
lisičarka/bjelkasta lisičica
Explanation:
LISIČARKA (Lisica, Bjelkasta lisičica, Pršutnica) SIMBIONT
Latinski: Cantharellus cibarius fries
http://www.esead.com/jestive.html

Cantharellus cibarius - Chanterelle, Pfifferling, Chanterelle, gallinaccio (galletto, finferlo), ×, bjelkasta lisičica

http://fira2.20m.com/fira3.htm

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2007-09-15 08:50:38 GMT)
--------------------------------------------------

Wikipedija: Chanterelle

C. cibarius: The best known species of this genus is the Yellow chanterelle[1], which is orange or yellow, meaty and funnel-shaped.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chanterelle

Lisičarka ( Cantharellus cibarius )

Gljiva prekrasne žuto naranđaste boje. Raste u skupinama u bjelogoričnim i crnogoričnim šumama.
http://www.svijetgljiva.bloger.hr/post/lisicarka--cantharell...

Žim d.o.o.


Osnivač tvrtke je gosp. Ivica Mavračić … koji se bavi isključivo otkupom i prodajom samoniklih šumskih plodova.

U to spadaju:
- vrganj BOLETUS EDULIS
- lisičarka CANTHARELLUS CIBARIUS

http://www.zim-apartmani.hr/index.php?s=zim

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-09-15 08:53:01 GMT)
--------------------------------------------------

Na sljedećoj poveznici imate čitav članak o lisičarki, sve sa slikama:

Bjelkasta lisičica, lisičarka (Cantharellus cibarius) raste od lipnja do listopada, a nalazimo je u skupinama u travi, u listopadnim i crnogoričnim šumama, na kiselom tlu.
http://www.hrsume.hr/casopis/pdf/br81str20-29.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-09-15 08:55:09 GMT)
--------------------------------------------------

A evo i objašnjenja sa jednog bosanskog sajta:

Lisičarka (Cantharellus cibarius) je svakako jedna od najpoznatijih gljiva, prije svega zahvaljujući svojoj raspostranjenosti, ali i njenom kvalitetu.
http://morchella.blogger.ba/arhiva/2006/11/07/509784

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2007-09-15 08:59:19 GMT)
--------------------------------------------------

Cantharellus cibarius Fr. Lisičarka Česta vrsta
Lisičarka. Izuzetna jestiva gljiva. Raste ispod lišćara i četinara od juna do novembra. Posjeduje ljekovita svojstva.
http://www.gljive.com/option,com_baza/page,stavka/catid,5/ad...

LISIČARKA (cantharellus cibarius)

razred-Fungi / klasa-Gasteromycetes / red-Cantharellales / porodica-Cantharellacea / rod-Cantharellus
http://www.pcelica.co.yu/gljive/vrste/gasteromycetes/canthar...

Dakle, da rezimiramo: da je u pitanju gljiva koja se na latinskom zove Cantharellus cibarius možete vidjeti na linku sa Wikipedije, a na ostalim linkovima možete vidjeti koje je njeno ime u Bosni, Srbiji i Hrvatskoj.
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lisičarka/bjelkasta lisičicaAleksandar Medić
5sitna lisičica
Ivana Bjelac


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sitna lisičica


Explanation:
Odlična pomoć za Vašu temu je

Crveni popis gljiva
www.dzzp.hr/publikacije/Crveni popis gljive.pdf

Ivana Bjelac
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Aleksandar Medić: Na crvenom popisu nalaze se samo ugrožene vrste gljiva, a ne i one koje se često mogu sresti u prirodi.
2 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lisičarka/bjelkasta lisičica


Explanation:
LISIČARKA (Lisica, Bjelkasta lisičica, Pršutnica) SIMBIONT
Latinski: Cantharellus cibarius fries
http://www.esead.com/jestive.html

Cantharellus cibarius - Chanterelle, Pfifferling, Chanterelle, gallinaccio (galletto, finferlo), ×, bjelkasta lisičica

http://fira2.20m.com/fira3.htm

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2007-09-15 08:50:38 GMT)
--------------------------------------------------

Wikipedija: Chanterelle

C. cibarius: The best known species of this genus is the Yellow chanterelle[1], which is orange or yellow, meaty and funnel-shaped.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chanterelle

Lisičarka ( Cantharellus cibarius )

Gljiva prekrasne žuto naranđaste boje. Raste u skupinama u bjelogoričnim i crnogoričnim šumama.
http://www.svijetgljiva.bloger.hr/post/lisicarka--cantharell...

Žim d.o.o.


Osnivač tvrtke je gosp. Ivica Mavračić … koji se bavi isključivo otkupom i prodajom samoniklih šumskih plodova.

U to spadaju:
- vrganj BOLETUS EDULIS
- lisičarka CANTHARELLUS CIBARIUS

http://www.zim-apartmani.hr/index.php?s=zim

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-09-15 08:53:01 GMT)
--------------------------------------------------

Na sljedećoj poveznici imate čitav članak o lisičarki, sve sa slikama:

Bjelkasta lisičica, lisičarka (Cantharellus cibarius) raste od lipnja do listopada, a nalazimo je u skupinama u travi, u listopadnim i crnogoričnim šumama, na kiselom tlu.
http://www.hrsume.hr/casopis/pdf/br81str20-29.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-09-15 08:55:09 GMT)
--------------------------------------------------

A evo i objašnjenja sa jednog bosanskog sajta:

Lisičarka (Cantharellus cibarius) je svakako jedna od najpoznatijih gljiva, prije svega zahvaljujući svojoj raspostranjenosti, ali i njenom kvalitetu.
http://morchella.blogger.ba/arhiva/2006/11/07/509784

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2007-09-15 08:59:19 GMT)
--------------------------------------------------

Cantharellus cibarius Fr. Lisičarka Česta vrsta
Lisičarka. Izuzetna jestiva gljiva. Raste ispod lišćara i četinara od juna do novembra. Posjeduje ljekovita svojstva.
http://www.gljive.com/option,com_baza/page,stavka/catid,5/ad...

LISIČARKA (cantharellus cibarius)

razred-Fungi / klasa-Gasteromycetes / red-Cantharellales / porodica-Cantharellacea / rod-Cantharellus
http://www.pcelica.co.yu/gljive/vrste/gasteromycetes/canthar...

Dakle, da rezimiramo: da je u pitanju gljiva koja se na latinskom zove Cantharellus cibarius možete vidjeti na linku sa Wikipedije, a na ostalim linkovima možete vidjeti koje je njeno ime u Bosni, Srbiji i Hrvatskoj.

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: Jeste..zavisno opet koja chantarelle je u pitanju ..Chanterelles cibarius (lisičarka) i Craterellus cornucopioides (crna truba).
5 hrs
  -> Hvala.