KudoZ home » English to Bosnian » Government / Politics

forestry authorities

Bosnian translation: Uprava za šumarstvo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forestry authorities
Bosnian translation:Uprava za šumarstvo
Entered by: xxxKale75

23:48 Feb 13, 2008
English to Bosnian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: forestry authorities
naslov...
xxxKale75
Uprava za šumarstvo
Explanation:
U BiH postoji Federalna uprava za šumarstvo i Kantonalne uprave za šumarstvo.

http://www.usitfbih.ba/novosti/sastanak_fed.html
http://www.ks.gov.ba/ministarstva/privreda/sumarstvo/uprava ...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-02-14 00:14:34 GMT)
--------------------------------------------------

ili, ako Vam ne treba točan naziv tijela, onda možete uvijek koristiti varijantu u stilu nadležno/mjerodavno (državno) tijelo/organ za šumarstvo...
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Zahvaljujem svima a prije svega Vama Kristina!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7Uprava za šumarstvo
Kristina Kolic
4šumska gazdinstva
Nedim Sahovic
4Šumska uprava
Goran & Snežana Erdei


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
Uprava za šumarstvo


Explanation:
U BiH postoji Federalna uprava za šumarstvo i Kantonalne uprave za šumarstvo.

http://www.usitfbih.ba/novosti/sastanak_fed.html
http://www.ks.gov.ba/ministarstva/privreda/sumarstvo/uprava ...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-02-14 00:14:34 GMT)
--------------------------------------------------

ili, ako Vam ne treba točan naziv tijela, onda možete uvijek koristiti varijantu u stilu nadležno/mjerodavno (državno) tijelo/organ za šumarstvo...


Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zahvaljujem svima a prije svega Vama Kristina!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
5 mins
  -> Hvala!

agree  Veronica Prpic Uhing
29 mins
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: nadleznosti sumarstva
58 mins
  -> Hvala!

agree  lifeandlove
6 hrs
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic
7 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Grubor
8 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
10 hrs
  -> Hvala!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Šumska uprava


Explanation:
Pored termina uprava za šumarstvo, koji je navela uvažena koleginica, postoji i termin šumska uprava, koji se takođe koristi u Bosni. Vi ćete naravno izabrati ono što vam više odgovara. Srećno.


    Reference: http://www.adresar.ba/11196/sume-republike-srpske-sumska-upr...
Goran & Snežana Erdei
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
šumska gazdinstva


Explanation:
Kao nadležna tijela za šumarstvo se najčešće spominju upravo šumska gazdinstva, iako je to, ustvari, najniži nivo vlasti.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-02-14 09:24:48 GMT)
--------------------------------------------------

Samo da ne bude zabune, slažem se i sa kolegama, s tim da odabir ovisi o kontekstu

Nedim Sahovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian