KudoZ home » English to Bosnian » Law/Patents

predicate offence

Bosnian translation: krivicno djelo u stjecaju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:predicate offence
Bosnian translation:krivicno djelo u stjecaju
Entered by: Kemal Mustajbegovic

10:26 Mar 11, 2002
English to Bosnian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: predicate offence
from a legal text; no specific context, just one of the bullet-points
kaufmann3
predicirani prestup
Explanation:
"Predicate offence" u sudskoj praksi podrazumjeva akt koji na odredjeni nacin prethodi krivicnom delu. Npr. krivicnom djelu pranja novca prethodio je prestup podmicivanja utjecajnih ljudi.

Pogledajte ponudjene linkove koji ce sire objasniti termin "predicate offence".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-13 13:40:06 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala! Pravi izraz koji mi nikako nije dolazio k pameti. \"K/D u stjecaju\".
Zahvaljujem, i meni bi mogao zatrebati, kad-tad.
Selected response from:

Kemal Mustajbegovic
Grading comment
Objasnjenje je najtacnije, zaista se radi o prestupu koji prethodi krivicnom djelu, mozda bi pravi termin bio " krivicno djelo u sticaju/stjecaju"?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2utvrditi prestupslavist
4kazneni prijestup
Jurilj
4predicirani prestup
Kemal Mustajbegovic
4pridenuti prekrsaj, tvrditi prekrsaj, iskazati krivicuTBQGS


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pridenuti prekrsaj, tvrditi prekrsaj, iskazati krivicu


Explanation:
predicate iskaz
predicate osnovati
predicate pridenuti
predicate izreći
predicate izricati
predicate zasnovati
predicate tvrditi
predicate iskazivati
predicate predicirati
predicate iskazati

HTH
Good luck!

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-11 11:23:41 (GMT)
--------------------------------------------------

Also, offence could be translated as:
krivica, prestup, zlocin...
So... it could be:
Iskazivanje prestupa, utvrdjivanje krivice...

TBQGS

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
utvrditi prestup


Explanation:
Uobicajen izraz u sudskim dokumentima
Nije prekrsaj, nego prestup
Nije zlocin, vec siri pojam - prestup



Good luck.

slavist

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gorana nad-conlan
4 hrs
  -> najljepse hvala

agree  IZIDA
10 hrs
  -> i vama

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
predicirani prestup


Explanation:
"Predicate offence" u sudskoj praksi podrazumjeva akt koji na odredjeni nacin prethodi krivicnom delu. Npr. krivicnom djelu pranja novca prethodio je prestup podmicivanja utjecajnih ljudi.

Pogledajte ponudjene linkove koji ce sire objasniti termin "predicate offence".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-13 13:40:06 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala! Pravi izraz koji mi nikako nije dolazio k pameti. \"K/D u stjecaju\".
Zahvaljujem, i meni bi mogao zatrebati, kad-tad.



    Reference: http://www.odpp.nsw.gov.au/speeches/Commercial%20Law%20and%2...
    Reference: http://www.courts.gov.bc.ca/jdb-txt/sc/98/18/s98-1848.txt
Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 123
Grading comment
Objasnjenje je najtacnije, zaista se radi o prestupu koji prethodi krivicnom djelu, mozda bi pravi termin bio " krivicno djelo u sticaju/stjecaju"?

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kazneni prijestup


Explanation:
Pojam "predicate offence" zači bilo koji kazneni prijestup (djelo), čak i ako je počinjen u inozemstvu, koje omogućava prijestupniku (počinitelju)stjecanje koristi, koje je kažnjivo po zakonu.
Obično se koristi kod kaznenog djela pranja novca.



    Reference: http://imolin.org/ml99eng.htm#General
    Reference: http://conventions.coe.int/Treaty/en/Treaties/Html/141.htm
Jurilj
Bosnia and Herzegovina