KudoZ home » English to Bosnian » Law/Patents

corporeal and tangible property

Bosnian translation: nedostatan prostor, vidi niže!


14:01 Mar 21, 2002
English to Bosnian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: corporeal and tangible property
"Definition "property' shall mean assets of every kind, whether corporeal or incorporeal, movable or immovable, tangible or intangible..."
kaufmann3
Bosnian translation:nedostatan prostor, vidi niže!
Explanation:
Definicija "imovina" podrazumijeva imovinu svake vrste, bez obzira da li je materijalna ili nematerijalna, pokretna ili nepokretna, osobne pokretne stvari ili nekretnine....
Selected response from:

xxxfibra
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2nedostatan prostor, vidi niže!xxxfibra
5MATRIJALNO I OPIPLJIVO VLASNISTVOhrvaska
4materijalna i konkretnaxxxDijana D


  

Answers


20 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
nedostatan prostor, vidi niže!


Explanation:
Definicija "imovina" podrazumijeva imovinu svake vrste, bez obzira da li je materijalna ili nematerijalna, pokretna ili nepokretna, osobne pokretne stvari ili nekretnine....

xxxfibra
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic
58 days

agree  Seadeta Osmani
162 days

74 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
materijalna i konkretna


Explanation:
corporeal= fizički, materijalan
incorporeal = nematerijalan, duhovan
tangible = konkretan
intangible = apstraktan

Hope this helps!

xxxDijana D
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian

149 days   confidence: Answerer confidence 5/5
MATRIJALNO I OPIPLJIVO VLASNISTVO


Explanation:
Po definiciji vlasnistvo znaci posjed bilo koje vrste,matrijalni ili fizicki,pokretni ili nepokretni,dodirljivi ili ne dodirljivi.



hrvaska
Native speaker of: Native in BosnianBosnian