KudoZ home » English to Bosnian » Medical: Health Care

physician office visits

Bosnian translation: posjete ordinaciji / broj posjeta u ordinaciji


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:physician office visits
Bosnian translation:posjete ordinaciji / broj posjeta u ordinaciji
Entered by: Kornelija

11:04 Feb 2, 2009
English to Bosnian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Health Care
English term or phrase: physician office visits
PHYSICIAN OFFICE VISITS
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
posjete ordinaciji / broj posjeta u ordinaciji
Explanation:

physician office = ordinacija

eventualno prilagoditi : dispanzeru, domu zdravlja, ovisi od vašeg konteksta.
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala puno. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1posjete ordinaciji / broj posjeta u ordinaciji
Lingua 5B
3 +1zvanične posete lekaru
Natasa Djurovic


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zvanične posete lekaru


Explanation:
http://www.cdc.gov/nchs/fastats/docvisit.htm

Čini mi se da se govori o statistici poseta i obavljenih pregleda lekara iako nema dovoljno podataka, a ne o vizitama lekara.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoe1
24 mins
  -> Hvala

neutral  Lingua 5B: zvanične ? nije official, već je office. / da mi je samo znati od kad se to književni tekstovi bukvalno prevode. Office nije official, žao mi je.
8 hrs
  -> Da, ali ne moze da se bukvalno posmatra, ovo nije literarni tekst. Pogledajte datu referencu.

neutral  Larisa Djuvelek-Ruggiero: Natasa, zasto zvanicne? Je li postoje nezvanicne posjete ljekaru? Hvala.
5 days
  -> Da, ali ne bih se slozila ne posecujete ordinaciju vec lekara. Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
posjete ordinaciji / broj posjeta u ordinaciji


Explanation:

physician office = ordinacija

eventualno prilagoditi : dispanzeru, domu zdravlja, ovisi od vašeg konteksta.

Example sentence(s):
  • Podaci o ukupnom broju posjeta ordinaciji LOM-a, i podaci o broju obavljenih KP prikupljeni su iz mjesecnih izvješca o radu LOM-a koja se redovito upucuju ...

    Reference: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=4...
Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno. :)
Notes to answerer
Asker: Da to je to. Jer se pravi razlika izmedju odlaska u ordinaciju i posjete doktora kod kuce. Na primjer polisa daje mogucnost odredjenog broja besplatnih pregleda u doktorskoj odrdinaciji što znači ne nužno u nekoj klinici. Ja sam samo malo preformulisala, stavila sam posjete u doktorsku ordinaciju. Hvala puno.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero: da, posjete ordinaciji; posjete lijecniku (opste prakse)
5 days