KudoZ home » English to Bosnian » Medical: Health Care

convenience care

Bosnian translation: ,, pokretne klinike''


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:convenience care
Bosnian translation:,, pokretne klinike''
Entered by: Natasa Djurovic

15:07 Feb 2, 2009
English to Bosnian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Health Care
English term or phrase: convenience care
Custodial care, bed care, convenience care, day care, domiciliary care
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
,, pokretne klinike''
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Convenient_care_clinic

Doslovno je tesko prevesti, ali na osnovu reference da se zakljuciti o cemu je rec.
Selected response from:

Natasa Djurovic
Serbia
Grading comment
Da bas je tesko prevesti ali ovaj mi je vas prijedlog najbolji jer jednostavan a i razumljiv. Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pristupna njega
Larisa Djuvelek-Ruggiero
3,, pokretne klinike''
Natasa Djurovic
2praktične medicinske usluge, medicinske usluge pri ruci, medicinske usluge na javnim mestima
zoe1


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
praktične medicinske usluge, medicinske usluge pri ruci, medicinske usluge na javnim mestima


Explanation:
http://www.gizmag.com/go/7068/
Ne znam stvarno kako bih ovo formulisala. Imate mnogo sajtova gde se objašnjava convenience care.
Možda neko smisli nešto.
medicinske usluge van medicinskih institucija

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2009-02-02 19:08:46 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ccaclinics.org/

zoe1
Works in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in SerbianSerbian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
,, pokretne klinike''


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Convenient_care_clinic

Doslovno je tesko prevesti, ali na osnovu reference da se zakljuciti o cemu je rec.

Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 39
Grading comment
Da bas je tesko prevesti ali ovaj mi je vas prijedlog najbolji jer jednostavan a i razumljiv. Hvala puno.

5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pristupna njega


Explanation:
pogodna zdravstvena njega

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28