KudoZ home » English to Bosnian » Medical: Health Care

custodial care

Bosnian translation: starateljska njega


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:custodial care
Bosnian translation:starateljska njega
Entered by: Larisa Djuvelek-Ruggiero

15:09 Feb 2, 2009
English to Bosnian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Health Care
English term or phrase: custodial care
Custodial care, bed care, convenience care, day care, domiciliary care
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
skrbnička njega
Explanation:
Medicinski rjecnik
Selected response from:

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Grading comment
Da to je to, samo sto je na bosanskom starateljska njega. Hvala puno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4njega invalida
Natasa Djurovic
5skrbnička njega
Larisa Djuvelek-Ruggiero
4vanbolnička ili primarna zdravstvena zaštita ( PZZ)
Lingua 5B
3nemedicinska njega
Gordana Sujdovic


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nemedicinska njega


Explanation:
nemedicinska njega ili njega nemedicinskog osoblja za pomoć bolesniku
Custodial Care Non-medical care that helps individuals with his or her activities of daily living, preparation of special diets and.
www.answers.com/topic/custodial-care
Custodial Care - Definition of Custodial Care on Investopedia - Non-medical care that helps individuals with his or her activities of daily living, ...
www.investopedia.com/terms/c/custodialcare.asp


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-02 16:33:28 GMT)
--------------------------------------------------

Postoji i izraz njega drugih lica ili "tuđa" njega (kod nas nepokretni i bolesni sa invaliditetom dobijaju nadoknadu za "tuđu" negu i pomoć - od strane drugih lica).

Gordana Sujdovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
njega invalida


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_insurance

disability or long-term care or custodial care

Ovo su sve sinonimi za jednu istu vrstu nege, dugoročnu negu invalida koji zapravo nisu bolesni već im je neophodna pomoć u obavljanju dnevnih radnji kao što su oblačenje, ustajanje iz kreveta, kretanje...
Idite Kornelija na long-term care unutar reference i otvoriće se dodatno objašnjenje traženog termina.



Natasa Djurovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Sujdovic: kućna njega invalida (kod nas: kućna njega i pomoć invalidima i starim licima)
10 hrs
  -> Trebalo bi da je to, hvala!

agree  maja brown
22 hrs
  -> Hvala

agree  Mira Stepanovic
3 days14 hrs
  -> Hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
3 days16 hrs
  -> Veliko hvala

3 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vanbolnička ili primarna zdravstvena zaštita ( PZZ)


Explanation:

Ja bih rekla da je to, na osnovu opisa u linkovima :

eng:http://www.answers.com/topic/custodial-care

sr : http://www.canbhp.org/dokumenti/narandzasti/srp/mecavnik3007...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
skrbnička njega


Explanation:
Medicinski rjecnik

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Da to je to, samo sto je na bosanskom starateljska njega. Hvala puno.