KudoZ home » English to Bosnian » Medical (general)

Shaken Baby Syndrome

Bosnian translation: sindrom protresenog djeteta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Shaken Baby Syndrome
Bosnian translation:sindrom protresenog djeteta
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

15:28 Feb 17, 2005
English to Bosnian translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: Shaken Baby Syndrome
Treba mi uobicajeni termin za ovaj sindrom.
Hvala unapred
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
sindrom protresenog djeteta
Explanation:
Točan medicinski termin je "sindrom protresenog djeteta"
Selected response from:

Ingrid Lovric
Grading comment
Hvala puno. Ja sam jos videla i: sindrom tresenog djeteta ali mi se svidja ovo vase.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sindrom protresenog djeteta
Ingrid Lovric
3Sindrom potresanja/stresanja bebaxxxForster


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shaken baby syndrome
Sindrom potresanja/stresanja beba


Explanation:
Doslovan prijevod bi bio, kao što vjerovatno i sama nagađaš: "Sindrom strešene bebe", ali mislim da je gornji ciljni termin malo bolji za upoterbu. Mislim da se ovaj termin odnosi na slučajeve nanošenja povreda bebama od strane staratelja koji/koja pokušava "protresanjem" bebe zaustaviti plač djeteta.

xxxForster
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
shaken baby syndrome
sindrom protresenog djeteta


Explanation:
Točan medicinski termin je "sindrom protresenog djeteta"

Ingrid Lovric
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala puno. Ja sam jos videla i: sindrom tresenog djeteta ali mi se svidja ovo vase.