KudoZ home » English to Bosnian » Other

foster family, foster care

Bosnian translation: porodica odgajatelj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foster family, foster care
Bosnian translation:porodica odgajatelj
Entered by: slavist

01:59 May 22, 2002
English to Bosnian translations [Non-PRO]
English term or phrase: foster family, foster care
In the care of a foster family
Zlatica
porodica odgajivac
Explanation:
ostaviti na brizi porodice-odgajivac

foster - gajilac, gajiti, odgajivač, potpomagac
- hraniti
- potsticati, negovati
foster moze znaciti i hranilac

foster - potpomoći

foster a child - gajiti dete
foster brother - brat po mleku
foster child - potsvojče
foster son - posinak
foster daughter - poćerka
foster child - hranjenik

Moze znaciti i njegovati bolesne

Nadam se da sam pomogla
Selected response from:

slavist
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hraniteljska familija, hraniteljstvo, hraniteljska briga
Chicago-Bosnian
4 +1porodica hranitelja, biti na brizi porodice hraniteljagorana nad-conlan
4porodica odgajateljslavist
5 -1hraniteljska porodica, hraniteljska nega
Ljiljana Krstic
4 -1a mozda je...slavist
4 -2porodica odgajivacslavist


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
porodica odgajivac


Explanation:
ostaviti na brizi porodice-odgajivac

foster - gajilac, gajiti, odgajivač, potpomagac
- hraniti
- potsticati, negovati
foster moze znaciti i hranilac

foster - potpomoći

foster a child - gajiti dete
foster brother - brat po mleku
foster child - potsvojče
foster son - posinak
foster daughter - poćerka
foster child - hranjenik

Moze znaciti i njegovati bolesne

Nadam se da sam pomogla

slavist

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Chicago-Bosnian: nije bosanski
10 hrs

disagree  hrvaska: Foster family is a family which provide a care for the chilid pending ither his or her impruvment in behavior or the adaption proces. So, in my opinioun porodica odgajivac is not corect term to be used in this case.
116 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
hraniteljska porodica, hraniteljska nega


Explanation:
na brizihraniteljske porodice

'hraniteljska porodica' je ona koja uzima dete koje nije dete nijednog od tih roditelja da vodi racuna o njemu, dok ga neko ne usvoji, ili ne napuni 18 godina

Ljiljana Krstic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  hrvaska: Dok ne napuni 18 godina?Sto mislite pod tim?
116 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porodica odgajatelj


Explanation:
Sorry:
ostaviti na brizi porodice-odgajatelj

foster - gajilac, gajiti, odgajatelj, potpomagac
- hraniti
- potsticati, njegovati
foster moze znaciti i hranilac

foster - potpomoći

foster a child - gajiti dete
foster brother - brat po mleku
foster child - potsvojče
foster son - posinak
foster daughter - poćerka
foster child - hranjenik

Moze znaciti i njegovati bolesne

Nadam se da sam pomogla

Snacicete se sa jekavstinomi ostalom - ideja je - nadam se - bistra i jasna:)

slavist

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Chicago-Bosnian: bosanci ne kazu "porodica odgajatelj"
10 hrs

agree  hrvaska: With BosnianAmerican
116 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
a mozda je...


Explanation:
porodica-skrbnik

slavist

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Chicago-Bosnian: ne zvuci bosanski
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
porodica hranitelja, biti na brizi porodice hranitelja


Explanation:
Drugi dio se, naravno, mora prilagoditi kontekstu.

Pozdrav

gorana nad-conlan
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chicago-Bosnian
7 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hraniteljska familija, hraniteljstvo, hraniteljska briga


Explanation:
e.g. "The child was placed in the care of a foster family".....dijete je smjesteno na brigu hraniteljske familije..." bosanski

Chicago-Bosnian
United States
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in pair: 8