KudoZ home » English to Bosnian » Other

floor map

Bosnian translation: plan sprata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:floor map
Bosnian translation:plan sprata
Entered by: Farisa

09:26 Sep 16, 2007
English to Bosnian translations [PRO]
Other / shops
English term or phrase: floor map
map showing the location of offices or stores on a separate storey
Farisa
Bosnia and Herzegovina
plan sprata
Explanation:
mi se nalazimo u hali 2 sparat 4 štand 5305
plan sprata
http://www.9septembar.co.yu/sajmovi.htm

Na primer, na kartici Model se može
nacrtati plan sprata, pri čemu se različite
informacije smeštaju na različite nivoe
http://www.rgf.bg.ac.yu/RudarskiOdsek/Predmeti/IIISemestar/R...

Pri izradi plana jednostavnijih mreža, zgodno je nabaviti arhitektonski plan sprata…
http://www.mikroknjiga.co.yu/Knjige/RM/01_RM.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-09-16 09:46:13 GMT)
--------------------------------------------------

Primer 10.2
Projektovati stabilizujuće spojeve u obliku spiralnog užeta za 6-spratnu strukturu za koju je plan sprata dan na slici 10.12.
http://www.mti-gradjevinarstvo.net/download/beton/eliot 10.d...
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4plan sprataAleksandar Medić
1spratni raspored
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
spratni raspored


Explanation:
ili: spratni plan, mozda.



Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 8

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
plan sprata


Explanation:
mi se nalazimo u hali 2 sparat 4 štand 5305
plan sprata
http://www.9septembar.co.yu/sajmovi.htm

Na primer, na kartici Model se može
nacrtati plan sprata, pri čemu se različite
informacije smeštaju na različite nivoe
http://www.rgf.bg.ac.yu/RudarskiOdsek/Predmeti/IIISemestar/R...

Pri izradi plana jednostavnijih mreža, zgodno je nabaviti arhitektonski plan sprata…
http://www.mikroknjiga.co.yu/Knjige/RM/01_RM.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-09-16 09:46:13 GMT)
--------------------------------------------------

Primer 10.2
Projektovati stabilizujuće spojeve u obliku spiralnog užeta za 6-spratnu strukturu za koju je plan sprata dan na slici 10.12.
http://www.mti-gradjevinarstvo.net/download/beton/eliot 10.d...

Aleksandar Medić
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
2 hrs
  -> Hvala.

agree  A.Đapo
3 hrs
  -> Hvala.

agree  xxxKale75
8 hrs
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero
1 day8 hrs
  -> Hvala.