KudoZ home » English to Bosnian » Real Estate

real estate developers

Bosnian translation: poduzetnici nekretnina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:real estate developers
Bosnian translation:poduzetnici nekretnina
Entered by: Larisa Djuvelek-Ruggiero

09:44 Apr 25, 2008
English to Bosnian translations [PRO]
Real Estate
English term or phrase: real estate developers
How can real estate developers be better integrated into design process?
Hamid Džafo
Bosnia and Herzegovina
poduzetnici nekretnina
Explanation:
ili poduzetnici u prometu nekretnina



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-25 11:37:02 GMT)
--------------------------------------------------

developer-uredjivac terena, poduzetnik, konstruktor/izvodjac, planer razvoja, investitori

investitori nekretnina
Selected response from:

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2građevinski preduzimači
Branko Bojanin
4poduzetnici nekretnina
Larisa Djuvelek-Ruggiero
4prodavci nekretnina
lifeandlove


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prodavci nekretnina


Explanation:
developer - prodavac građevinskih zemljišta

lifeandlove
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poduzetnici nekretnina


Explanation:
ili poduzetnici u prometu nekretnina



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-25 11:37:02 GMT)
--------------------------------------------------

developer-uredjivac terena, poduzetnik, konstruktor/izvodjac, planer razvoja, investitori

investitori nekretnina

Larisa Djuvelek-Ruggiero
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
građevinski preduzimači


Explanation:
Evo šta o tome kaže Oxfordov "Advanced Learner's Dictionary":

develop v 4 to build or change property on an area of land, esp for profit: [Vn] The site is being developed by a local property company.

developer n 1 [C] a person or company that develops (develop 4) land: property developers.


Termin "real estate" kod nas označava i (potencijalno) građevinsko zemljište i samu nekretninu, tj. stan ili kuću. Međutim, pronalaženje, kupovina i priprema tzv. "placeva", odnosno zemljišta predviđenog za gradnju je delom posao agenata za nekretnine, a delom građevinskih preduzimača - tako da "real estate developer" može biti i jedno ili drugo, ili oba istovremeno, zavisno o kontekstu. Pored toga, termin "građevinski preduzimač" predstavlja i onoga koji gradi nekretnine. Pošto u ovom konkretnom slučaju treba da učestvuje u "design process" - pretpostavljam da nije reč o agentima za nekretnine i predlažem kako je gore navedeno.

Example sentence(s):
  • "Interesovanje postoji i za placeve u okolini Novog Sada, pogodne za gradnju magacina i poslovnih prostora. Prema navodima agenata, odnedavno se kao pogodna lokacija za investiciju među strancima profilisalo zemljište između Novog Sada i Veternika, gde

    Reference: http://www.nekretnine-srbija.info/content/view/16/43/
Branko Bojanin
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic
4 hrs

agree  Mira Stepanovic
17 hrs