KudoZ home » English to Bulgarian » Advertising / Public Relations

compaign

Bulgarian translation: кампания (рекламна)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Compaign
Bulgarian translation:кампания (рекламна)
Entered by: Comtrans1

10:47 Jan 16, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / advertising
English term or phrase: compaign
compaign material
Comtrans1
рекламен материал
Explanation:
1. Domaine(s)
– Advertising Techniques

Domaine(s)
– Techniques publicitaires
compaign e sinonim na campain po moeto razbirane kogato se otnasia do reklama
Referencia ot TERMIM

radio ad compaign Source CORRECT
campagne publicitaire radiophonique Source CORRECT
Selected response from:

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Grading comment
Отговорът, който получих от клиента, съвпада с Вашия.
Compaign = Campaign, като при това не става дума за погрешно изписване!
още едно нещо за запомняне... :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2рекламен материал
Iolanta Vlaykova Paneva
3кампания; поход; война
Veneta Georgieva


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
кампания; поход; война


Explanation:
В многоезичен речник открих следното значение:
Campagna (militaire) - Campagne (militaire) - Compaign - Feldzug - т. е. (воен.) кампания, поход, война
patrick.villa.free.fr/dictout_it.html

Clean-Clothes-Compaign
Kampagne für Saubere Kleidung
Кампания за чисти дрехи - инициатива за спазване на екологични и социални стандарти при закупуването на продукти, напр. да не се купуват дрехи, за изработката на които е експлоатиран детски труд
www.learn-line.nrw.de/angebote/agenda21/ archiv/02/08/PR02-08.HTM

Може би е просто име, наименование както в
COMPAIGN Werbeagentur - Рекламна агенция COMPAIGN
www.compaign.de/

Veneta Georgieva
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
рекламен материал


Explanation:
1. Domaine(s)
– Advertising Techniques

Domaine(s)
– Techniques publicitaires
compaign e sinonim na campain po moeto razbirane kogato se otnasia do reklama
Referencia ot TERMIM

radio ad compaign Source CORRECT
campagne publicitaire radiophonique Source CORRECT


Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Отговорът, който получих от клиента, съвпада с Вашия.
Compaign = Campaign, като при това не става дума за погрешно изписване!
още едно нещо за запомняне... :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
2 days23 hrs

agree  maggie28
1565 days