KudoZ home » English to Bulgarian » Agriculture

Canbus alarms

Bulgarian translation: аларми на CAN шина


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Canbus alarms
Bulgarian translation:аларми на CAN шина
Entered by: vstoycheva

20:26 Feb 10, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Ръководство за експлоатация на конбайн
English term or phrase: Canbus alarms
От ръководство за експлоатация и поддръжка на комбайн
vstoycheva
Bulgaria
аларми на CAN шина
Explanation:
http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/technik_lexik...
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4аларми на CAN шинаComtrans1
4аларма с CAN-BUSxxxbibienne
4алармена система Can-Bus
Slaveya Dimitrova


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
canbus alarms
алармена система Can-Bus


Explanation:
Така излиза от гугъла :-)


    Reference: http://www.emagazin.bg/index.php?m=363&lang=1
Slaveya Dimitrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/technik_lexik...
17 mins
  -> Благодаря!

agree  atche84: в линка има 4 пъти CAN-BUS и 4 пъти CAN-шина - не разбрах защо е това disagree
7 hrs
  -> Благодаря за подкрепата:-) И хубав ден!

neutral  xxxbibienne: И аз не разбирам тази практика. Ако всеки, който дава отговор, правеше така, смисълът на гласуването би се загубил. При това госпожата дори не си е направила труда да провери, дали отговорите наистина са грешни. Това за мен е признак на лошо самочувствие.
21 hrs
  -> Благодаря за изразеното мнение :-)

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
canbus alarms
аларма с CAN-BUS


Explanation:
или по CAN-BUS

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2009-02-10 20:40:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.emagazin.bg/index.php?m=363&lang=1


xxxbibienne
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Daniela Koleva: алармата не е "с", а работи, използвайки данните от контролера CAN-bus
21 mins
  -> Така се среща в интернет: аларма по, на или с CAN-bus. А иначе и аз знам, за какво става въпрос.

agree  atche84: май че "на" ще бъде най-приемливото - базирана на CAN-BUS
7 hrs
  -> Благодаря!

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
canbus alarms
аларми на CAN шина


Explanation:
http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/technik_lexik...

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniela Koleva: алармена система на ....
1 min

agree  Lilia Ignatova: http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/technik_lexik... Радвам се, че използвахте този линк в explanation.
6 mins

disagree  xxxbibienne: Няма такъв термин->И двете ги има, само Вашият термин никакъв го няма:)
36 mins
  -> няма CAN шина или няма аларми, реализирани на CAN шина? :)

agree  invguy: Точно.
4 hrs

agree  klyunchev: Може и шина на CAN. Сравни в Лингво х3: CAN architecture архитектура сети CAN.
1 day5 hrs

agree  Peter Grm
5 days