KudoZ home » English to Bulgarian » Agriculture

Wiring harnesses

Bulgarian translation: кабелен сноп


20:42 Feb 10, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Ръководство за експлоатация на конбайн
English term or phrase: Wiring harnesses
От ръководство за експлоатация и поддръжка на комбайн
vstoycheva
Bulgaria
Bulgarian translation:кабелен сноп
Explanation:
www.google.com
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7кабелен снопComtrans1
3 -1кабелна формаxxxbibienne
Summary of reference entries provided
harnessklyunchev

Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
wiring harnesses
кабелна форма


Explanation:
сноп от проводници

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-02-10 20:52:35 GMT)
--------------------------------------------------

Само че в множествено число:)

xxxbibienne
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: не се казва кабелна форма.
4 mins
  -> Има доста примери в интернет: memh.vtu.bg/me/e-book/Razdel%20I%5C1.9%20Elektrotexnicheski%20cherteji.pdf

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
wiring harnesses
кабелен сноп


Explanation:
www.google.com

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angelina Alexandrova
4 mins

agree  Andrei Vrabtchev
47 mins

agree  invguy: Би могло да означава и "кабелна броня" (често сноповете, положени по открити части на с.с. машини, са в метална броня), но "кабелен сноп" е по-вероятно.
4 hrs

agree  atche84: сноп е точният най-разпространен термин, но е хубаво след собствен отговор да не ходите с disagree в другите отговори, нека другите да преценяват
6 hrs
  -> В ProZ съм от почти 7 години и за пръв път някой ми отправя етични забележки. Разбира се, че след като изразя несъгласие с чуждия отговор, ще дам своята версия, ако някой вече не я е дал вместо мен.

agree  Milena Atanasova
9 hrs

agree  Yassen Tounev: Кабелен сноп е точният термин както за трактори и комбайни, така и за автомобили
12 hrs

agree  klyunchev
1 day5 hrs




Reference comments


1 day5 hrs
Reference: harness

Reference information:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_bulgarian/automotive_ca...


--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2009-02-12 02:11:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/english_to_bulgarian/automotive_ca...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2009-02-12 02:12:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/english_to_bulgarian/automotive_ca...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2009-02-12 02:12:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.proz.com/kudoz/english_to_bulgarian/mechanics_mec...

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian