KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

it was going to hair

Bulgarian translation: ходене по фризьори...


09:13 Mar 25, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: it was going to hair
It was going to hair, it was going to fingernails

Не само че не го разбирам, ами е ни в клин ни в ръкав, та не мога да ви дам и контекст. Двама се съдят и си вадят кирливите ризи. Нищо конкретно.
slavist
Bulgarian translation:ходене по фризьори...
Explanation:
"То беше ходене по фризьори, по маникюристи..." (...то беше чудо ;-)

Но извън контекста не мога да съм 100% сигурен, че е така...

Hope this helps!
Selected response from:

Iancho Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
Да, де и аз натам биех, но докато стопля...
Дано само не съм ви повлияла.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5до най-дребната подробностMaria Doichinova
4то не беше коса
Angelina Asparuhova
4ходене по фризьори...Iancho Dimitrov


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
до най-дребната подробност


Explanation:
Изглежда ми така, сякаш си вадят кирливите ризи до най-малката и незначителна подробност - възможно е да не употребите точно този израз, но това е значението.

Maria Doichinova
Bulgaria
PRO pts in pair: 18

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ходене по фризьори...


Explanation:
"То беше ходене по фризьори, по маникюристи..." (...то беше чудо ;-)

Но извън контекста не мога да съм 100% сигурен, че е така...

Hope this helps!

Iancho Dimitrov
Bulgaria
PRO pts in pair: 23
Grading comment
Да, де и аз натам биех, но докато стопля...
Дано само не съм ви повлияла.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
то не беше коса


Explanation:
то не беше коса та ногти - не беше чудо!
или
то ти трябваше за коса, то за ногти - в чудо се хванах!
Ако имаме предвид, че "go to" може да се превежда като нецензурна псувня от рода на "върви на(по)...",то може да се преведе и по-грубо.
Успех!

Angelina Asparuhova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 32