KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

dolu

Bulgarian translation: ?


14:19 Mar 25, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: dolu
I'm in two minds, see ... to get techno New Millennium ...
or play safe with olde worlde.
Then of course there's undersea.
slavist
Bulgarian translation:?
Explanation:
Да не би някоя девойка да се чуди кого да си избере за гадже? Вариант едно - свръхмодерен техно-пич, вариант две - консервативен и съответно безопасен, сигурен (play it safe - да играя на сигурно) тип от стария свят (по-вероятно да не е Стария свят - Европа, но знае ли човек). И друг вариант, към който винаги може да се прибегне - любител-водолаз.
Тази последната догадка беше вдъхновена от следващия въпрос.
Както лесно можете да се убедите, това е свободно съчинение с елементи на разсъждения, така че - take it for what it's worth.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Всъщност, важна е долбавката на Вихър. Само така нещата добиват смисъл и известна яснота. Текстът е доста неприятен и тъпкан с младежки жаргон, от който не отбирам.
Благодаря и на двама ви, всъщност.

2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Долу
Peter Skipp
2?Boyan Brezinsky


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Долу


Explanation:
Двоумя се, разбираш... Да влеза в крак с новото техно хилядолетие, или да я карам по известните вехти правила. Пък дали да не избера ... и тук, уви, за подводните работи ми пресъхват знанията...

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163

52 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
?


Explanation:
Да не би някоя девойка да се чуди кого да си избере за гадже? Вариант едно - свръхмодерен техно-пич, вариант две - консервативен и съответно безопасен, сигурен (play it safe - да играя на сигурно) тип от стария свят (по-вероятно да не е Стария свят - Европа, но знае ли човек). И друг вариант, към който винаги може да се прибегне - любител-водолаз.
Тази последната догадка беше вдъхновена от следващия въпрос.
Както лесно можете да се убедите, това е свободно съчинение с елементи на разсъждения, така че - take it for what it's worth.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Всъщност, важна е долбавката на Вихър. Само така нещата добиват смисъл и известна яснота. Текстът е доста неприятен и тъпкан с младежки жаргон, от който не отбирам.
Благодаря и на двама ви, всъщност.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxVihar Kraste: Не знам за 1-вата част, но което и от горните да изберете или не - предлагам Ви идея за 2-та част: Then of course there's undersea = Но пак остава, разбира се, невидимата (подводна) част на айсберга (мъжа).[undersea(s)-adv. beneath the surface of the sea]
8 hrs