KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

tap-jock

Bulgarian translation: предположение


13:05 Mar 30, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: tap-jock
Already tap-jock and H. is got
the hots for you.
slavist
Bulgarian translation:предположение
Explanation:
Винаги надървен, Н. е готов по всяко време да те пожелае, или нещо подобно.

to have the hots for somebody - сленг, да изпиташ силно полово влечение; силно да желаеш някого;

jock - сленг, пенис


--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 00:35:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Наистина малко грубичко, но...зависи, както обикновено, от контекста.
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1предположение
Natasha Stoyanova
3предположения...
Peter Skipp


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
предположения...


Explanation:
"барманът [стопанинът на кръчмата (бара)], както и Х. вече те харесват"

Tap - канела, кран, в случая за бира
Tap-Jockey - барман или Pub Landlord
The Hots - желание, похот

Има и друга възможност за Jock - шотландец. В този случай фразата би била "шотландецът-барман и Х. вече те харесват"

"is got" has got to be " 'as got" or
"tap jock's got"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-30 16:11:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Jock e жаргонна дума за две неща - колан (това ли е думата..?) за херния (Jock Strap) и шотландец. Етимологията на второто е дълга и не особено забавна, но е свързана с инфантилното схващане, че щом носели полички, би трябвало да имат и Jock Strap-ове... При това доста шотландци се наричат умалително Джок, но кое е яйцето и кое -- кокошката, един Господ знае.

Но Jock определено не е жаргонна дума за ъъ-ъ... Cock, John Thomas, JT, Prick и т. н. (няма място за останалите 327 думи...)


Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
предположение


Explanation:
Винаги надървен, Н. е готов по всяко време да те пожелае, или нещо подобно.

to have the hots for somebody - сленг, да изпиташ силно полово влечение; силно да желаеш някого;

jock - сленг, пенис


--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 00:35:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Наистина малко грубичко, но...зависи, както обикновено, от контекста.


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rado Varbanov
1 day16 hrs