KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

bisquit smth

Bulgarian translation: groovy, in the groove = страхотен, върховен, във върхова форма; на върха; стилен, моден


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hot in the biscuit
Bulgarian translation:groovy, in the groove = страхотен, върховен, във върхова форма; на върха; стилен, моден
Entered by: xxxVihar Kraste

08:50 May 21, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: bisquit smth
You were all hot in the biscuit to
get off last night.
slavist
hot in the biscuit = in the groove = страхотен, върховен, във върхова форма; на върха; стилен, моден
Explanation:
hot in the biscuit = in the groove = страхотен, върховен, жесток, супер; във върхова форма; на върха, нашумял, модерен, предпочитан; стилен, моден, издокаран, изтупан; секси

hot in the biscuit е много младежки и много хип-хоп синонимен израз за groovy, което пък е същото като израза in the groove.

groovy = that is in the groove <groovy jazz = върховен, превъзходен джаз> <a groovy recording = великолепен, супер, страхотен запис>; often a generalized expression of approval <bought a groovy new convertible = купи (си) жестоко ново кабрио>

groovy = отличен, великолепен, отлично изпълнен; sl. моден, по последната мода (за млади хора. облекло, заведение); изтупан, издокаран; приятен

groove = top form <e.g. "after a couple of measures the jazz trio really got into the groove (or hot in the biscuit)">; <"it made no difference, when he was in the groove (or hot in the biscuit), what he chose to talk about" - Henry Miller = Когато беше в апогея си, беше все едно по каква тема бе избрал да говори.>
in the groove = currently favoured style <e.g. "a new song that's right in the groove" = нова песен, която тъкмо сега е страхотен хит / много модна / страхотно нашумяла / на гребена на вълната>

Поколебах се да отговоря на въпроса веднага, още вчера, защото съм срещал това съчетание употребено и в не много appropriate за този сайт смисъл и се боях да употребя в отговора си думи, които биха довели до изтриване и на въпроса, и на отговора. Аз все още не знам, ако напиша, че "hot in the biscuit" означава и секси, дали това ще е inappropriate.

Сигурно и други са открили в Интернет текста (пардон, лириката!) на песента Electric Bugaloo на групата Hot 'n the Biscuit на следния адрес:
http://artists2.iuma.com/IUMA/Bands/Hot_n_the_Biscuit/lyrics...

Hot 'n the Biscuit
Self-classified: Humor, Hip-Hop/Rap, College/Indie/Lo-Fi, Weird
Los Angeles, California, USA

Electric Bugaloo
Humor - Hip-Hop/Rap - College/Indie/Lo-Fi - Weird

We're Hot 'n the Biscuit 2
Electric Bugaloo
Crazy times, funky fresh rhymes
We sizzle, we bake, we manipulate

I'm Rachel Moffat, the biscuit is my profit
I bust a move while I take orders stat!
I serve it HOT, how good is that?
So I moved out to LA
Dreamin' of the day I'd play
At Electric Bugaloo #3
That's me, Betty G and the gravy
I've been rhymin' for quite a while
Throwin' it down with a Texas style

That's me Betty G
I'll rock your world dog, and make you feel funky
Gonna be famous, gonna be a star
Get out of my way cause I've worked
hard
Sold biscuits to get my credit card
At the drive thru met Tom Green and Drew
Gonna be a rap star that's what I'll do
Change my name to Lil pu
I've worked hard not to work
1-800-457 gonna put my name on my 747
oh yeah, oh yeah

chorus

They call me gravy
Please don't holler save me
I ain't your preacher, nor your boss
I 'm just the Gravy a thick brown sauce
More flavor than a sprig of mint
I am a hip-hop heavy weight condiment
That fills your mind with wondermint
More flow than a gallon of milk
And lumpy and bumpy and smooth as silk

dance break

Chorus
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Та за да се уверя, че съм на прав път и за да не Ви подведа, тази сутрин написах един e-mail до тази тайнствена хип-хоп рап-мап и т.н. група (всеки може да го направи от цитираната по-горе страница), като ги поздравих за музиката им (въобще не съм ги слушал), пожелах им успехи и ги попитах какво означава "hot in the biscuit".

За тяхна чест ми отговориха доста бързо. Ето го отговорът:

From: Letitiaf@aol.com <Letitiaf@aol.com>
Date: May 21, 2002 9:49 PM
To: vkrastn5248@rogers.com <vkrastn5248@rogers.com>
Subject: Re: A Comment from your IUMA web page!
it means...groovy, sexy, hot 'n the biscuit. We are a comedic hip hop show. Where are you from?

Това е положението. Според възможно най-меродавен източник HOT IN THE BISCUIT означава GROOVY, SEXY, HOT 'N THE BISCUIT.

Хип-хоп и фул стоп. Чао.
Selected response from:

xxxVihar Kraste
Grading comment
Останала без думи... Просто благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trip for bisquits: безрезултатно пътуване, опитStoyan Germanov
1hot in the biscuit = in the groove = страхотен, върховен, във върхова форма; на върха; стилен, моденxxxVihar Kraste


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trip for bisquits: безрезултатно пътуване, опит


Explanation:
Може би "... в напразните си опити да..."

Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106

18 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
hot in the biscuit = in the groove = страхотен, върховен, във върхова форма; на върха; стилен, моден


Explanation:
hot in the biscuit = in the groove = страхотен, върховен, жесток, супер; във върхова форма; на върха, нашумял, модерен, предпочитан; стилен, моден, издокаран, изтупан; секси

hot in the biscuit е много младежки и много хип-хоп синонимен израз за groovy, което пък е същото като израза in the groove.

groovy = that is in the groove <groovy jazz = върховен, превъзходен джаз> <a groovy recording = великолепен, супер, страхотен запис>; often a generalized expression of approval <bought a groovy new convertible = купи (си) жестоко ново кабрио>

groovy = отличен, великолепен, отлично изпълнен; sl. моден, по последната мода (за млади хора. облекло, заведение); изтупан, издокаран; приятен

groove = top form <e.g. "after a couple of measures the jazz trio really got into the groove (or hot in the biscuit)">; <"it made no difference, when he was in the groove (or hot in the biscuit), what he chose to talk about" - Henry Miller = Когато беше в апогея си, беше все едно по каква тема бе избрал да говори.>
in the groove = currently favoured style <e.g. "a new song that's right in the groove" = нова песен, която тъкмо сега е страхотен хит / много модна / страхотно нашумяла / на гребена на вълната>

Поколебах се да отговоря на въпроса веднага, още вчера, защото съм срещал това съчетание употребено и в не много appropriate за този сайт смисъл и се боях да употребя в отговора си думи, които биха довели до изтриване и на въпроса, и на отговора. Аз все още не знам, ако напиша, че "hot in the biscuit" означава и секси, дали това ще е inappropriate.

Сигурно и други са открили в Интернет текста (пардон, лириката!) на песента Electric Bugaloo на групата Hot 'n the Biscuit на следния адрес:
http://artists2.iuma.com/IUMA/Bands/Hot_n_the_Biscuit/lyrics...

Hot 'n the Biscuit
Self-classified: Humor, Hip-Hop/Rap, College/Indie/Lo-Fi, Weird
Los Angeles, California, USA

Electric Bugaloo
Humor - Hip-Hop/Rap - College/Indie/Lo-Fi - Weird

We're Hot 'n the Biscuit 2
Electric Bugaloo
Crazy times, funky fresh rhymes
We sizzle, we bake, we manipulate

I'm Rachel Moffat, the biscuit is my profit
I bust a move while I take orders stat!
I serve it HOT, how good is that?
So I moved out to LA
Dreamin' of the day I'd play
At Electric Bugaloo #3
That's me, Betty G and the gravy
I've been rhymin' for quite a while
Throwin' it down with a Texas style

That's me Betty G
I'll rock your world dog, and make you feel funky
Gonna be famous, gonna be a star
Get out of my way cause I've worked
hard
Sold biscuits to get my credit card
At the drive thru met Tom Green and Drew
Gonna be a rap star that's what I'll do
Change my name to Lil pu
I've worked hard not to work
1-800-457 gonna put my name on my 747
oh yeah, oh yeah

chorus

They call me gravy
Please don't holler save me
I ain't your preacher, nor your boss
I 'm just the Gravy a thick brown sauce
More flavor than a sprig of mint
I am a hip-hop heavy weight condiment
That fills your mind with wondermint
More flow than a gallon of milk
And lumpy and bumpy and smooth as silk

dance break

Chorus
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Та за да се уверя, че съм на прав път и за да не Ви подведа, тази сутрин написах един e-mail до тази тайнствена хип-хоп рап-мап и т.н. група (всеки може да го направи от цитираната по-горе страница), като ги поздравих за музиката им (въобще не съм ги слушал), пожелах им успехи и ги попитах какво означава "hot in the biscuit".

За тяхна чест ми отговориха доста бързо. Ето го отговорът:

From: Letitiaf@aol.com <Letitiaf@aol.com>
Date: May 21, 2002 9:49 PM
To: vkrastn5248@rogers.com <vkrastn5248@rogers.com>
Subject: Re: A Comment from your IUMA web page!
it means...groovy, sexy, hot 'n the biscuit. We are a comedic hip hop show. Where are you from?

Това е положението. Според възможно най-меродавен източник HOT IN THE BISCUIT означава GROOVY, SEXY, HOT 'N THE BISCUIT.

Хип-хоп и фул стоп. Чао.



    Reference: http://artists2.iuma.com/IUMA/Bands/Hot_n_the_Biscuit/lyrics...
    Letitiaf@aol.com <Letitiaf@aol.com>
xxxVihar Kraste
PRO pts in pair: 306
Grading comment
Останала без думи... Просто благодаря.