KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

triad sect

Bulgarian translation: още нещо....


19:40 Jan 5, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: triad sect
moze i da e na kitajci - predlozenija?
slavist
Bulgarian translation:още нещо....
Explanation:
при липсата на какъвто и да е контекст е трудно да се гадае, но е възможно и да не става дума за триади, а за религиозен култ или секта, която има някаква специална ориентация към Светата Троица;
Selected response from:

BRH
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1триадиLudwig Chekhovtsov
3 +1още нещо....BRH


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
триади


Explanation:
може и китайски триади, виж долу:


    Reference: http://www.vn.ru/020222/0222-17-14.html
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BRH: очевидно става дума за триадите; горещо Ви препоръчвам http://www.illuminatedlantern.com/triads/index.html
1 hr
  -> Благодаря, действително е много интересно.

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
още нещо....


Explanation:
при липсата на какъвто и да е контекст е трудно да се гадае, но е възможно и да не става дума за триади, а за религиозен култ или секта, която има някаква специална ориентация към Светата Троица;

BRH
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov: абсолютно, наименованието на една антиманджурска секта също е било Триада
4 hrs