KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

to bring the Ruckus

Bulgarian translation: дандания


13:17 Jan 8, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: to bring the Ruckus
Обяснява един как щяло да стане напечено, да има битка, но те щели да им ... горното
We'll gonna bring them the Ruckus
slavist
Bulgarian translation:дандания
Explanation:
ruckus - с малка буква е шум, дандания, разправия
с голяма буква е име на музикален състав, вж. http://www.chitownmusic.com/ruckus/
Selected response from:

Elissaveta Toteva
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1данданияElissaveta Toteva
2завеждам бандата на Ракъс
guernica70


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
завеждам бандата на Ракъс


Explanation:
Отговорът е такъв,ако приемем, че Ruckus е име. Но думата ruckus значи "кавга,гюрултия, врява", така че изречението може да означава
"Ама ние пък ще вдигнем врява" или
"Ама ние пък ще предизвикаме кавга"

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
дандания


Explanation:
ruckus - с малка буква е шум, дандания, разправия
с голяма буква е име на музикален състав, вж. http://www.chitownmusic.com/ruckus/

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirela Fletcher
48 mins