KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

brave

Bulgarian translation: 1 храбър, смел, решителен, безстрашен; 2.възхитителен, прекрасен, славен, доблестен; 3.весел; предизвиквам, противостоя на


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brave
Bulgarian translation:1 храбър, смел, решителен, безстрашен; 2.възхитителен, прекрасен, славен, доблестен; 3.весел; предизвиквам, противостоя на
Entered by: Angelina Asparuhova

13:08 Mar 29, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: brave
What is certain is that the act of reading which rescues the past, preserves then sometimes well into the future we may be able to make use of them in brave and unexpected ways.
solmyr
см. по-долу
Explanation:
... сме способни да се възползваме от тях при неочаквани, (и) изискващи решителни действия, обстоятелства.
Или:
...посрещайки предизвикателства и неочаквани ситуации.
Brave – предизвиквам, провокирам, хвърлям предизвикателство; смел, решителен ...
Успех!
Selected response from:

Angelina Asparuhova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4см. по-долу
Angelina Asparuhova
4смелElissaveta Toteva


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
смел


Explanation:
по смел и неочакван начин

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
см. по-долу


Explanation:
... сме способни да се възползваме от тях при неочаквани, (и) изискващи решителни действия, обстоятелства.
Или:
...посрещайки предизвикателства и неочаквани ситуации.
Brave – предизвиквам, провокирам, хвърлям предизвикателство; смел, решителен ...
Успех!


    Reference: http://urbanium.orbitel.bg
Angelina Asparuhova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 32