KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

SEE OBSPR

Bulgarian translation: нашият бизнес-каталог рез. части


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SEE OBSPR
Bulgarian translation:нашият бизнес-каталог рез. части
Entered by: atche84

10:26 Feb 26, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / automobiles
English term or phrase: SEE OBSPR
ot katalog za avtochasti. blagodaria na vsichki predvaritelno za sudeistvieto
Violeta Georgieva
нашият бизнес-каталог рез. части
Explanation:
пробвайте така - our business spare part register. По-лошо надали ще стане
Selected response from:

atche84
Grading comment
Blagodaria, idealno e
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3нашият бизнес-каталог рез. части
atche84
1NOT FOR GRADING
Yavor Dimitrov


Discussion entries: 3





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
see obspr
NOT FOR GRADING


Explanation:
Отново проблеми с encoding-a. Съжалявам за двете еднакви забележки по-горе, но причината не е в моя телевизор.

Violeta, с цялото ми уважение, но когато се превежда, се превежда в контекст ( или поне така налага конкретният случай). След като черно на бяло са дали в оригинала SEE OBSPR, значи го ИМА обяснено вече, очевидно някъде по-напред в оригинала на превода ви. Тоест, можете най-успешно сама да го откриете. Инае всички усилия от наша страна са плод на догадки и предположения.

Yavor Dimitrov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
see obspr
нашият бизнес-каталог рез. части


Explanation:
пробвайте така - our business spare part register. По-лошо надали ще стане

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 72
Grading comment
Blagodaria, idealno e