KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

Catalyst Monitor Bank 1

Bulgarian translation: контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Catalyst Monitor Bank 1
Bulgarian translation:контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1
Entered by: Elenka Ganeva

20:55 Oct 26, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / computer diagnosis
English term or phrase: Catalyst Monitor Bank 1
... следват Bank 2, Bank 3,...

Предварително благодаря!
Elenka Ganeva
контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1
Explanation:
Първо да поясня в какъв смисъл се използва думата "bank" тук. Става въпрос за "cylinder bank" (има линк по-долу), което се превежда на български "цилиндров блок". "Monitor" тук означава контролно-измервателно устройство. Така горният израз се превежда като "контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1". Това, разбира се, е доста дълъг превод, но е най-точен. Може да се съкрати например така "устройство за контрол на ефективността на катализатора в цилиндров блок 1".
Selected response from:

Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря,
Успех!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1Yuliyan Gospodinov
3 +1проверка/наблюдение (мониториране) на катализатора - част 1
atche84


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
catalyst monitor bank 1
проверка/наблюдение (мониториране) на катализатора - част 1


Explanation:
очевидно въпросният катализатор е съставен от няколко части/секции с различни функции за обезвреждане на различни съставки на изг. газове - съответно проверка на функционирането им

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Trufev
4 hrs
  -> благодаря

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
catalyst monitor bank 1
контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1


Explanation:
Първо да поясня в какъв смисъл се използва думата "bank" тук. Става въпрос за "cylinder bank" (има линк по-долу), което се превежда на български "цилиндров блок". "Monitor" тук означава контролно-измервателно устройство. Така горният израз се превежда като "контролно-измервателно устройство за ефективността на катализатора в цилиндров блок 1". Това, разбира се, е доста дълъг превод, но е най-точен. Може да се съкрати например така "устройство за контрол на ефективността на катализатора в цилиндров блок 1".


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Cylinder_bank
    Reference: http://v8sho.com/SHO/TSB0197HO2SServiceTips.htm
Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря,
Успех!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: По нашите земи на HO2S му викат "ламбда-сонда". Виж, не знаех, че американците слагат отделни катализатори за различните блокове - live and learn ;)
4 hrs

agree  Could-you
12 hrs