KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

Rich to lean sensor switch time (calculated)

Bulgarian translation: датчик за времето на превключване от богата към бедна горивна смес (изчислено)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rich to lean sensor switch time (calculated)
Bulgarian translation:датчик за времето на превключване от богата към бедна горивна смес (изчислено)
Entered by: Elenka Ganeva

14:04 Oct 29, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / computer diagnosis
English term or phrase: Rich to lean sensor switch time (calculated)
Благодаря!
Elenka Ganeva
датчик за времето на превключване от богата към бедна горивна смес (изчислено)
Explanation:
-
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Сърдечно благодаря!
Късмет!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1датчик за времето на превключване от богата към бедна горивна смес (изчислено)
Trufev
2 +1продължителност на прехода на ламбда-сондата "богата - бедна смес" (изчислена)Boyan Brezinsky


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rich to lean sensor switch time (calculated)
датчик за времето на превключване от богата към бедна горивна смес (изчислено)


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 287
Grading comment
Сърдечно благодаря!
Късмет!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: време на закъснение при превключване ...
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
rich to lean sensor switch time (calculated)
продължителност на прехода на ламбда-сондата "богата - бедна смес" (изчислена)


Explanation:
Ламбда-сондата вади променливотоков сигнал. Сигналът не е симетричен и времето за прехода rich to lean е различно от времето за прехода lean to rich, затова се налага да уточняваме изрично посоката на превключване.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Could-you
3 hrs