KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

Chassis del.

Bulgarian translation: шаси от (дата)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Chassis del.
Bulgarian translation:шаси от (дата)
Entered by: natasha stoyanova

14:55 Jul 6, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Chassis del.
Фактура за извършване на услуга в сервиз.

Registration No. XXXXX
Chassis No. XXXXXX
Chassis del.: 30/10/2007
Contract veh.:
Fleet No.:
Iva Ilieva
United Kingdom
шаси от (дата)
Explanation:
вариантите за del са 2:
- когато частицата е част от названието или посочва от кой модел/марка е шасито
- когато споменава дата

http://www.google.bg/search?hl=bg&q=Chassis del.: &meta=
Selected response from:

natasha stoyanova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Шаси/рама маркирана на 30 окт 2007
Could-you
4шаси от (дата)natasha stoyanova
2дата на доставка на шасито
Trufev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
chassis del.
Шаси/рама маркирана на 30 окт 2007


Explanation:
Смятам, че датата обозначава кога и поставен номера на шасито.

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
chassis del.
дата на доставка на шасито


Explanation:
Условно, ако del. означава delivery

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 287
Notes to answerer
Asker: Първо за това се сетих.


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chassis del.
шаси от (дата)


Explanation:
вариантите за del са 2:
- когато частицата е част от названието или посочва от кой модел/марка е шасито
- когато споменава дата

http://www.google.bg/search?hl=bg&q=Chassis del.: &meta=

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: