KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

grille screen

Bulgarian translation: решетка (мрежа) на маската


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grille screen
Bulgarian translation:решетка (мрежа) на маската
Entered by: Maia Alexandrova-Carboni

23:28 Sep 1, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: grille screen
To open the grille screen, pull forward on the latch handle.
Open the grille screen until the restraint rod drops in the pocket
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
решетка (мрежа) на маската
Explanation:
Grille е маската в предната част на автомобила. Тя може да бъде:
- неподвижна;
- подвижна изцяло (отваряща се на панти или изваждаща се);
- с неподвижна част (външната) и подвижна вътрешна (обикновено по-дребна мрежа), която се вади за почистване и/или за повече работно пространство.
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4решетка (мрежа) на маската
invguy
4подвижна решетка (на вентилационен отвор и др.)
Trufev
3решетка на грил/скара
Emilia Delibasheva


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
решетка на грил/скара


Explanation:
решетка на грил/скара

Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
подвижна решетка (на вентилационен отвор и др.)


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 287

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
решетка (мрежа) на маската


Explanation:
Grille е маската в предната част на автомобила. Тя може да бъде:
- неподвижна;
- подвижна изцяло (отваряща се на панти или изваждаща се);
- с неподвижна част (външната) и подвижна вътрешна (обикновено по-дребна мрежа), която се вади за почистване и/или за повече работно пространство.

invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 204
Grading comment
Благодаря!