KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

electrical harness

Bulgarian translation: кабелен сноп


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electrical harness
Bulgarian translation:кабелен сноп
Entered by: Comtrans1

12:42 May 19, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: electrical harness
елемент от горивната система на автомобила
Comtrans1
сноп от проводници
Explanation:
Руско-български политехнически речник

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 12:52:42 (GMT)
--------------------------------------------------

ДЕЙСТВИЯ ПРИ ПОЖАР В АВТОМОБИЛА


- притиснете с парцал, полейте с вода, или угасете с пожарогасителя горящия сноп проводници;
- проследете кабелния сноп за други запалени места - в багажника, купето и др.

mvr.starazagora.net/pojar/1.html
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1сноп от проводнициLudwig Chekhovtsov
4електрическо реле за включване
Yuliyana Radoulova


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
сноп от проводници


Explanation:
Руско-български политехнически речник

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 12:52:42 (GMT)
--------------------------------------------------

ДЕЙСТВИЯ ПРИ ПОЖАР В АВТОМОБИЛА


- притиснете с парцал, полейте с вода, или угасете с пожарогасителя горящия сноп проводници;
- проследете кабелния сноп за други запалени места - в багажника, купето и др.

mvr.starazagora.net/pojar/1.html


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasha Stoyanova
1 hr
  -> Благодаря!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
електрическо реле за включване


Explanation:
Петия параграф от горе надолу.


    Reference: http://www.automarket.bg/articles/31012002.htm
Yuliyana Radoulova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian