KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

swirl pot

Bulgarian translation: завихряща камера


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:swirl pot
Bulgarian translation:завихряща камера
Entered by: Comtrans1

14:47 May 19, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
English term or phrase: swirl pot
The fuel pump cannot build pressure in case of no fuel available to suck in swirl pot
Comtrans1
завихряща камера
Explanation:
Поставя се на пътя на флуид, чийто поток трябва да се хомогенизира преди определен етап от процеса; в случая - на пътя на горивото преди засмукването му от горивната помпа. Флуидът се ускорява, завихряйки се в камерата, вследствие на което центробежните сили го уплътняват по периферията и намиращите се в него газови включения се отделят в центъра на камерата и се отвеждат навън.
Долният линк се отнася за охладителни системи, но принципът е същият.
Selected response from:

invguy
Bulgaria
Grading comment
Специални благодарности за ефективната и колегиална помощ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5завихряща камера
invguy
4инжекционна помпа
Yuliyana Radoulova
3pot в мотора е цилиндър или карбураторValentina Jivkova


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
инжекционна помпа


Explanation:
"...В хранителната система най-уязвими детайли са електронният команден модул (22 процента), клапанът, управляващ празния ход на мотора (16 на сто), инжекционната помпа, впръскваща гориво, и нейното предпазно реле (по 13 процента от дефектите)..."

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 15:15:58 (GMT)
--------------------------------------------------

Не, не, не! Това е обратното на swirl pot!
Всъщност swirl pot всумква горивото, нали?

Нещо като СМЕКАТЕЛНА ТУРБИНА?

Не знам, оффф, тия термини, ахахах!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 16:27:19 (GMT)
--------------------------------------------------

iskah da kaja SMUKATELNA

Yuliyana Radoulova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pot в мотора е цилиндър или карбуратор


Explanation:
swirl e турболентност
Надявам се да ти помогна поне малко.
Чиао

Valentina Jivkova
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
завихряща камера


Explanation:
Поставя се на пътя на флуид, чийто поток трябва да се хомогенизира преди определен етап от процеса; в случая - на пътя на горивото преди засмукването му от горивната помпа. Флуидът се ускорява, завихряйки се в камерата, вследствие на което центробежните сили го уплътняват по периферията и намиращите се в него газови включения се отделят в центъра на камерата и се отвеждат навън.
Долният линк се отнася за охладителни системи, но принципът е същият.


    Reference: http://makeashorterlink.com/?I2C2110A4
invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 204
Grading comment
Специални благодарности за ефективната и колегиална помощ!