KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

compound link

Bulgarian translation: многораменно задно окачване


12:26 Jul 2, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: compound link
пак Chevrolet,
текстът е аналогичен на предишния за който питах (с dual links)
този път имаме:
Предно окачване - McPherson strut
Задно окачване - compound link
Comtrans1
Bulgarian translation:многораменно задно окачване
Explanation:
Само предположение... заради характера на самата дума compound - няколко съедининени/смесени неща.

Виж и тук:
http://autoactual.com/cgi-bin/news/viewnews.cgi?id=EplpyFkFF...

Това е точно кола с многораменно задно окачване и тип McPherson отпред. Не е Шевролета който ти трябва де. Само че ако имаш по широк контекст можеш да видиш дали това ти върши работа...

А тук:
http://66.102.11.104/search?q=cache:sSq76Ufx2n0J:www.autotec...
го водят многоточково

Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi също е с многораменно задно окачване

Уф дано нещо ти помогне от цялата писаница...
Selected response from:

Yoana Yotova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5композитWilly Obretenov
2 +2многораменно задно окачванеYoana Yotova


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
композит


Explanation:
За другите неща виж отговорите на предишния въпрос, а compound е химическо съединение, нещо като яка пластмаса, на което нашите механици викат композит.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
мисля, че тук не става дума за материал или вещество
The asker has declined this answer
Comment: мисля, че тук не става дума за материал или вещество

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
многораменно задно окачване


Explanation:
Само предположение... заради характера на самата дума compound - няколко съедининени/смесени неща.

Виж и тук:
http://autoactual.com/cgi-bin/news/viewnews.cgi?id=EplpyFkFF...

Това е точно кола с многораменно задно окачване и тип McPherson отпред. Не е Шевролета който ти трябва де. Само че ако имаш по широк контекст можеш да видиш дали това ти върши работа...

А тук:
http://66.102.11.104/search?q=cache:sSq76Ufx2n0J:www.autotec...
го водят многоточково

Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi също е с многораменно задно окачване

Уф дано нещо ти помогне от цялата писаница...

Yoana Yotova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iolanta Vlaykova Paneva
21 mins
  -> Благодаря :)

agree  Peter Skipp
1 day1 hr
  -> Благодаря :)