KudoZ home » English to Bulgarian » Biology (-tech,-chem,micro-)

wire incinerator

Bulgarian translation: електрически инсинератор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wire incinerator
Bulgarian translation:електрически инсинератор
Entered by: Trufev

20:59 Nov 7, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: wire incinerator
a type of incinerator
Tsveta
електрически инсинератор
Explanation:
За разлика от инсинератор на природен газ например.
Може да означава според контекста обаче и инсинератор за изгаряне на кабелни обшивки с цел извличане на метала.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-11-08 05:30:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.baaqmd.gov/pmt/public_notices/2007/16042/A3360_ns...
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1пещ за изгаряне на (медни или изолирани) жици
etale
3електрически инсинератор
Trufev


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
електрически инсинератор


Explanation:
За разлика от инсинератор на природен газ например.
Може да означава според контекста обаче и инсинератор за изгаряне на кабелни обшивки с цел извличане на метала.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-11-08 05:30:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.baaqmd.gov/pmt/public_notices/2007/16042/A3360_ns...

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Откъде идва идеята за електрически?
4 days
  -> wire се използва често в смисъл на реотан, нагревател

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
пещ за изгаряне на (медни или изолирани) жици


Explanation:
Желая Ви приятен ден

Example sentence(s):
  • Пепел от изгаряне на изолирани медни жици
  • Pollution From Burning Copper Wire

    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
    Reference: http://www.environment.gov.sk.ca/Default.aspx?DN=d27945cd-06...
etale
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: Или проводници.
3 days9 hrs
  -> Благодаря